پرفروشترین- شیرآلا ت-ساختمانی

بهترین شیرآلات ایرانی

بهترین شیرآلات ساختمانی ایرانی ، شیرآلات درجه یک ایرانی محسوب می شوند و فروش و بازار گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. برای انتخاب یک لیست از بهترین شیرالات ایرانی باید مولفه های مختلفی را معیار قرار بدهیم و با بررسی کامل، جذابترین شیرآلات ساختمانی را انتخاب نماییم. معیار های اصلی سنجش در انتخاب برترین شیرآلات ساختمانی شامل : کیفیت ساخت ، طراحی بدنه ، جنس آلیاژ ، رنگ و آبکاری ، جنس المان های داخلی ، تنوع محصول ، قیمت مصرف کننده ، کارایی ، میزان عمر ، گارانتی ، خدمات پس از فروش ، نمایندگی های فروش ، رضایت مشتری و… می شود. بازرگانی صدرا سعی نموده است بهترین برند شیرآلات ایرانی را با سنجش موارد بیان شده به تفکیک بررسی و آنالیز نماید. 6 برند معروف شیرآلات ساختمانی به شرح زیر می باشد:

1.شیرآلات شودر

یکی مطرح ترین و معروفترین برند شیرآلات ساختمانی، شیرآلات شودر می باشد که بیش از یک دهه در زمینه تولید انواع شیرآلات بهداشتی در حال فعالیت می باشد. تنوع بیش از 30 مدل ست محصول و بیش از ده ها محصول تکی و متفرقه ، دایره تنوعی بسیار بالای محصولات این شرکت را نشان می دهد که از نظر کیفیت و طراحی با شیرآلات خارجی توانایی رقابت دارد. شیرآلات شودر جزئیات دقیقی را بر روی محصولات خود اجرا می نماید و بسیار متمرکز بر روی نحوه ساخت المان ها و قطعات داخلی در حال تولید می باشد. حتی در حوزه بین المللی جز دسته شیرآلات صادراتی نیز شناخته می شود که شیرآلات لوکس شودر و شیرآلات لاکچری شودر خود را به کشور های همسایه صادر می نماید. قیمت شیرآلات شودر به نسبت بازار رقابت خارجی و داخلی، با توجه به کیفیت ارائه شده و تکنولوژی ساخت، قیمت معقول و مناسبی است اما نسبتا در پروژه های ساختمانی ویژه و حرفه ای استفاده می شود. گارانتی 5 ساله محصول و خدمات پس از فروش طولانی مدت، نشان از اطمینان محصول تولید شده می باشد و از نظر خدماتی کاملا حرفه ای و قدرتمند پیش رفته است. بازرگانی صدرا به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی شیرآلات شودر در تهران تمامی تنوع محصولی این برند را تحت پوشش قرار داده است و خرید این محصولات از طریق سایت حال حاضر و به صورت مستقیم و فیزیکی امکان پذیر می باشد.

انواع مدل های شیرآلات پرفروش شودر

2.شیرآلات قهرمان

قدیمی ترین و با سابقه ترین کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران به شیرآلات قهرمان تعلق دارد که که از سال 1359 تا کنون در حال فعالیت می باشد و گستردگی بازار این شرکت به بیش از 25 کشور خارجی می رسد و صادرات شیرآلات را چند دهه است که به صورت مداوم انجام می دهد. شیرآلات قهرمان کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از قدمت بالای این برند کاملا مشخص می باشد که تا چه اندازه توانسته است نیاز مشتری را در محصولات خود پیاده سازی نماید تا درخواست خرید شیرآلات قهرمان تا سالیان جاری ادامه داشته باشد. قیمت شیرآلات قهرمان تنوع بالایی دارد بدین معنی که استراتژی شرکت در راستای فروش تولید انواع محصولات در رنج های قیمت کم و متوسط و بالا می باشد که امکان خرید شیرآلات لوکس قهرمان را به تمام مشتریان می دهد. شیر قهرمان از لحاظ گارانتی و خدمات پس از فروش همانند شیرآلات شودر می باشد. جهت دانلود لیست قیمت شیرآلات قهرمان و دانود کاتالوگ شیرآلات قهرمان می توانید از طریق در لینک زیر اقدام نمایید.

3.شیرآلات راسان

شرکت راسان بیش از دو دهه در بازار ایران در حال فعالیت می باشد که به تولید کننده انواع شیرآلات فانتزی ، شیرآلات کلاسیک و شیرآلات اهرمی معروف می باشد. این برند نیز به عنوان شیرآلات درجه یک ایرانی می باشد که از نظر شناخت برند توانسته است جایگاه مناسبی را در اختیار بگیرد. البته افت محسوس این برند در برهه ای از زمان باعث شد تا از رقبای خود عقب بماند اما تنوع بسیار بالای محصولات شرکت جبران این اتفاق بود. بهترین مارک شیرآلات در ایران همیشه چالش برانگیز بوده است و تمامی کارخانه های تولید کننده در صدد ارائه بهترین محصول به بازار بوده اند. شیرآلات اهرمی راسان رنگبندی بسیار بالایی دارد. نمایندگی شیرآلات راسان در تهران و سایر استان ها امکان دسترسی به محصولات این شرکت را به شدت افزایش داده اند و امکان خرید شیرآلات راسان را برای مصرف کنندگان و مجریان ساختمان ها راحت تر نموده اند. لیست قیمت شیرآلات راسان و کاتالوگ شیرآلات راسان در لینک زیر جهت دانلود قرار داده شده است.

4.شیرآلات KWC

همانطور که از نام این شرکت پیداست، فعالیت شیرآلات کی دبلیو سی با شرکت سوئیسی همراه بوده است و پس از شروع همکاری با شرکت مورد نظر فعالیت خود را با ارائه انحصاری شیرآلات چشمی ، شیرآلات هوشمند ، شیرآلات لمسی و شیرآلات توکار  شروع نمود. شیرآلات لوکس KWC به سرعت با درخواست بسیار زیاد مصرف کنندگان مواجه شد و تنوع بالای شیرالات لاکچری کی دبلیو سی این بازار را برای خود بلقوه نمود. طراحی و دیزاین خارجی این برند که به سبک اروپایی همراه بود یک سرو گردن از دیگر برند های ایرانی بالاتر بود و شیرآلات خاص ایرانی را معرفی نمود. اگر بخواهیم لیست بهترین شیرآلات خارجی را هم مشخص کنیم قطعا این برند جایگاه قابل توجهی را کسب خواهد نمود. شیرآلات کلاسیک و شیرآلات مدرن KWC  در پروژه های بزرگ و مطرح ، اولین انتخاب بوده است. جهت دانلود لیست قیمت شیرآلات کی دبلیو سی و دانلود کاتالوگ شیرآلات کی دبلیو سی می توانید از لینک های زیر اقدام نمایید.

5.شیرآلات درخشان

برند درخشان علاوه بر تولید شیرالات بهداشتی، هود و سینک و لوازم آشپزخانه نیز تولید می نماید. شیرآلات درخشان در ابتدا با شیرآلات کلاسیک و معمولی که مغزی برنجی داشت شروع نمود و سپس انواع شیرآلات اهرمی را به محصولات خود افزود. قیمت شیرآلات درخشان یکی از اساسی ترین مزیت های این برند می باشد که جزء ارزانترین شیرآلات ایرانی این لیست می باشد. بر خلاف تمامی برند های مطرح شده در چند برند قبلی این شرکت اقدام به صادرات محصولات خود ننموده است و فعالیت اصلی آن در ایران صورت می گیرد. بهترین شیرآلات روکار و بهترین شیرآلات توکار در این برند مربوط به شیرآلات حمام درخشان و شیرالات آشپزخانه درخشان می باشد. جهت دانلود قیمت شیرآلات درخشان و دانلود کاتالوگ شیرآلات درخشان می توانید از لینک های زیر اقدام به دانلود نمایید. نمایندگی شیرآلات درخشان در تهران و در دیگر شهر های ایران وجود دارد که با مراجعه با آنها می توانید اقدام به خرید شیرآلات درخشان نمایید.

6.شیرآلات کیان

شیرآلات کیان یکی دیگر از تولید کنندگان شیرالات ایرانی پرفروش می باشد که تنوع بالایی در محصولات دارد. خرید شیرآلات کیان، شیرآلات اهرمی معمولی و در طرح های مختلف را تولید می نماید. خرید شیرآلات ارزان را اگر در اینترنت سرچ نمایید احتمالا به شیرآلات ساختمانی کیام برخورد می نمایید.این برند سعی نموده است تا یا استفاده از مواد اولیه تولید شده در داخل ایران و پخش نمودن کیفیت حداقلی و متناسب در تمامی نقاط شیر مخلوط قیمت مصرف کننده را کاهش دهد اما بهتر است بدانید خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی آن مانند تمامی برند های بیان شده می باشد و سعی نموده است تا به عنوان شیرآلات میان رده خود را در این فهرست بگنجاند. البته شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در دنیای امروز به یک اکسسوری یا قطعه لوکس در خانه یا محیط های مختلف تبدیل شده است که جلوه نمایشی آن بیشتر مورد توجه قرار دارد تا کارایی و کیفیت مصرف آن . جهت دانلود قیمت شیرآلات کیان و کاتالوگ شیرآلات کیان می توانید از طریق لینک های زیر فایل های مورد نظر را دریافت نمایید و پس از انتخاب اقدام به خرید از نمایندگی شیرآلات کیان اقدام نمایید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!