سه راه مغزی فلزی آذین

سه راه مغزی فلزی آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : سه راه مغزی فلزی آذین هم کاربردی مشابه سه راه بوشن فلزی آذین دارد و تنها تفاوت آن نری بودن قسمت برنجی آن میباشد ( منظور از نری بودن خارج بودن رزوه به صورت مغزی میباشد یا به اصطلاح عامیانه رزوه بیرون). این محصول در مواقعی استفاده میشود که بخواهیم در مسیر لوله از یک اتصال رزوه مغزی استفاده کنیم بنابراین ممکن است کاربرد بسیار زیادی در پروژه ها نداشته باشد مگر در مواقع خاص و ضروری.

شیوه استفاده : با استفاده از دستگاه جوش ( اتو لوله ) می بایست دو مسیر اصلی که فاصله 180 درجه ای از یکدیگر دارند به لوله های آذین متصل شوند و قسمت فلزی که دقیقا در وسط ( ناف ) سراهی قرار دارد، توسط یه اتصال رزوه ای که حال میتواند اتصالات آذین باشد یا اتصالات لوله آهنی باشد متصل گردد.

توضیحات : سراهی مغزی فلزی آذین از جمله اتصالاتی میباشد که به ندرت در یک پروژه ساختمانی که برای لوله کشی سرد و گرم استفاده میگردد. معمولا در پروژه های مسکونی از سایز 20 و 25 و 32 بیشتر استفاده میشود و سایز های بالاتر چندان کاربردی ندارد. قابل ذکر است در محیط های صنعتی ممکن است دیگر سایز ها برای انتقال مایعات مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که این محصول در دسترس نبود میتوان از سراهی بوشن فلزی با یک مغزی آهنی استفاده کرد که همین کاربرد را دارد .

حتما در هنگام متصل نمودن اتصالات فلزی باید از نوار تفلن برای آببندی بهتر اسفاده نمایید و عدم استفاده از آن ممکن است باعث نقص لوله کشی شود. نمایندگی لوله آذین در تهران

در لوله پنج لایه این محصول کاربرد ندارد زیرا همانطور که مشخص میباشد میتوان به وسیله اتصالات خاص که در صفحه لوله و اتصالات نیوپایپ در مورد آن صحبت کرده ایم پرداخت.

از لحاظ قیمتی، سراهی مغزی فلزی آذین جزء دسته محصولات برنجی میباشد و اختلاف قیمتی زیادی بین محصولات ساده خواهد داشت و محدوده قیمتی گران تری نسبت به محصولات برنجی مانند زانو یکسر بوشن دیواری، پل بست دار آذین و …. دارد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!