شیرآلات-طلایی-شودر

انواع شیرآلات طلایی شودر

طراحی بی نظیر شیرالات طلایی شودر کلاه از سر می اندازد! مدل گلد این محصول در جدیدترین طرح خود توانسته افراد سخت پسند را نیز راضی نگه داردبه ظاهر شیرالات طلایی شودر که نگاه می کنیم، چشمان برق می زند! طراحی بی نظیر به کار رفته در شیرالات طلایی شودر به قدری جذاب است که توانسته با سایر برندها اعم از بیزانس و لوکا رقابت کند. بدنه به کار رفته در شیرآلات شودر از جنس آلیاژ برنج بوده و همینطور موقعیت اجرایی آن بی نظیر است به طوری که از کارتریج سرامیکی مقاوم برای آن استفاده شده است که دوام بالایی در برابر دما و فشار دارد و هیچ مشکلی در این زمینه برای آن ایجاد نمی شود.

شیرالات شودر دارای پلاتورهای کاهنده مصرف آب هستند به طوری که در مصرف آب صرفه جویی شده و برای مناطق کم آب و یا مناطقی که با بحران آب همراه هستند، بهترین گزینه خواهد بود.در طراحی شیرالات طلایی شودر دقت بالایی به عدم رسوب پذیری شده است به طوری که طراحی بدنه آن خاص بوده و خاصیت اجرایی بی نظیری برای آن تعریف شده است.این شیرآلات نصب سریع و آسانی دارند و به نوبه خود توانسته اند بهترین گزینه برای اجرا باشند، بررسی ها اینطور نشان می دهد که سطح کنترل کیفیت برای این شیرآلات به قدری قدرتمند ظاهر شده است که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین محصولات ساختمانی در نظر داشت.در طراحی شیرالات طلایی شودر از ساختار ارگومونیک استفاده شده است به طوری که با طراحی داخل منزل سازگار است و کسانی که به دنبال سبک‌های کلاسیک و یا مدرن هستند می توانند از این شیرآلات خرید نمایند.این مدل از شیرآلات دارای دو عدد لنگی و پولکی مخصوص پشت شیر است به طوری که در موقعیت اورجینال اجر شده است و دریچه میکرون به کار برده شده آن با سطح آبکاری بالایی است.

قیمت شیرآلات طلایی شودر

در مورد قیمتی که برای انواع شیرالات طلایی شودر در نظر گرفته می شود در وهله اول جنس بدنه مدنظر است. بدنه مورد اجرا برای این شیرآلات به صورت دو بخشی است به شکلی که در طراحی آن از الگو‌های خاصی استفاده می شود. نوع کارتریج اجرا شده برای انواع شیرالات طلایی شودر نیز روی قیمت آن تاثیر دارد. میزان رسوب پذیری و سطح عایق حرارتی این شیرآلات سبب شده تا کمی افزایش قیمت در مقایسه با سایر برندها داشته باشد.

خوشبختانه تنوع بالایی اجرایی برای شیرآلات شودر به صورتی است که اجازه می دهد گزینه خوبی برای اجرا باشد، بررسی‌ها نشان میدهد که این شیرآلات از نظر سبک اجرایی و اصول کاربردی به شکل حرفه‌ای طراحی شده‌اند و برخی از مدل‌ها به دلیل طراحی حرفه‌ای که دارند از نظر قیمت کمی گران به نظر می رسند.خوشبختانه انواع شیرالات طلایی شودر بر اساس دکوراسیون منزل شما طراحی و اجرا می شوند و مدل‌هایی که دو بخشی هستند و یا شاخص گذاری‌های مخصوصی دارند معمولاً از نظر قیمت کمی گران هستند. شما می توانید مدلی را خریداری کنید که دقیقاً با نیاز شما سازگار است و رضایت کامل از آن دارید.خرید بهترین قیمت شیرآلات شودر در نمایندگی شیرآلات شودر بازرگانی صدرا ارائه می گردد.

انواع شیرآلات طلایی مات شودر

انواع لوله و اتصالات تک لایه

اگر مات پسند هستید، شرکت شیرالات طلایی شودر برای شما هم پیشنهادات خوبی دارد!

شیر روشویی شودر مدل لیون

جنس تنه این روشویی آلیاژ برنج است و از دسته زاماک برای آن استفاده شده است. رنگ پودری الکترواستاتیک برای آن استفاده شده است و در دو سبک براق و مات عرضه می شود. وزن این شیر 2 کیلوگرم است و طراحی فوق العاده حرفه‌ای و جذابی دارد که مورد پسند بانوان خوش سلیقه ایرانی است.

دوش حمام شودر مدل آلما

وزن اجرایی برای دوش حمام شودر مدل آلما 4 کیلوگرم اعلام شده است و جنس تنه آن از آلیاژ برنج است. این دوش با دو دسته طراحی شده است و تعداد خروجی آب آن دو عدد است. میزان رسوب پذیری برای این شیر نسبتاً کم است و از نازل‌های سیلیکونی مخصوص برای آن استفاده شده است. سردوش در دو سبک ثابت و بدن شوی اجرا شده است.

انواع شیرآلات براق شودر

شیرالات طلایی شودر از نوع براق مناسب کسانی است که به زیبایی و لوکس بودن منزل خود اهمیت می دهند

شیر آشپزخانه شودر مدل اروپا

در بین شیرآلات شودر، این شیر با آلیاژ برنج و جنس دسته زاماک بهترین گزینه محسوب می شود. نوع رنگ اجرایی برای آن براق بوده و دارای شیلنگ مخصوص است. ابعاد این شیر 25 *20 * 5 سانتیمتر است و تنها یک کیلوگرم وزن دارد. تعداد خروجی برای این مدل یک عدد اعلام شده است.

شیر توالت شودر مدل لیون

مدل لیون یکی از مدل‌های مشهور از برند شودر است و طرفداران زیاد خود را دارد. نوع پوشش به کار رفته برای این شیر از رنگ پودری الکترواستاتیک است و در سبک براق طراحی شده است. این مدل به شکل گلد و سیلور عرضه می شود. کارتریج اجرایی برای این شیر توالت 40 میلیمتر در نظر گرفته شده است و از جنس سرامیکی بوده و در برابر دما و فشار موقعیت قابل قبولی از خود نشان می دهد.

طراحی خاص بدنه و ساختار ارگونومیکی که برای آن وجود دارد سبب می شود که افراد زیادی آن را مورد قبول قرار دهند. این شیر دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و از تکنولوژی پیشرفته ای برای آن استفاده شده است که سبب پاکیزگی بهتر و بی نظیر آن می شود. نرخ جریان برای این شیر 9 دبی اعلام شده است و دارای شیلنگ مخصوص است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *