نمایندگی ناردین پلیمر اسپادانا

استعلام قیمت محصولات در واتس آپ

در این نوشته شما می خوانید :

نمایندگی ناردین پلیمر اسپادانا سال 1403

نمایندگی ناردین پلیمر اسپادانا توسط مجموعه صدرا در سال های اخیر شروع اخذ و شروع به فعالیت نمود. محصولات ناردین که در صنعت پی وی سی سخت ( PVC ) و محصولات پلیمری مشغول فعالیت می باشد و توانسته بخشی از لوله و اتصالات فاضلابی را تولید نماید که بخشی از کاربرد های این لوله ها در سیستم فاضلاب شهری، سیستم فاضلاب ساختمان، سیستم تخلیه آب باران، سیستم خطوط برق، سیستم تجهیزات مخابراتی، سیستم آبریانی و آبیاری مزارع کشاورزی، سیستم تهویه ساختمان، سیستم هواکش، سیستم تخلیه مواد صنعتی کارخانجات و بسیاری از مصارف دیگر می باشد. در نمایندگی این مجموعه اعم از لوله UPVC و کامپوند PVC  و تمامی اتصالات مورد نیاز مراحل لوله کشی پروژه های ساخت و ساز ارائه می گردد. همچنین دیگر نمایندگی های فعال در زمینه لوله و اتصالات فاضلابی و آبرسانی در این مجموعه شامل نمایندگی پوش فیت نیوفلکس، نمایندگی لوله آذین ، نمایندگی نیوپایپ و نمایندگی ماهان پلاست و نمایندگی یاس سمنان می باشد.

لیست قیمت لوله ناردین پلیمر

لیست قیمت لوله فاضلابی ناردین پلیمر

خرید محصولات ناردین

راهنمای خرید از نمایندگی ناردین

خرید لوله ناردین پلیمر در تهران و شهر های بزرگ به صورت حضوری و غیر حضوری در این مجموعه امکان پذیر می باشد. کافی است در صورت تمایل به خرید ارزان لوله های فاضلابی به بخش پشتیبانی مراجعه نموده یا از طریق تلفن های تماس محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

صدور فاکتور محصولات ناردین

صدور پیش فاکتور توسط نمایندگی ناردین

قیمت لوله ناردین پلیمر در بخش لیست قیمت ها درج شده است و کاتالوگ محصولات ناردین هم در این صفحه موجود می باشد که می توانید PDF آنها را دانلود و مطالعه نماید. در صورت نیاز تمامی اقلام سفارشی به صورت پیش فاکتور و با تخفیف حداکثر 20 درصدی ارسال می گردد.

ارسال سفارشات ناردین

ارسال سفارشات توسط نمایندگی ناردین

بسته به میزان سفارش و حجم اقلام سفارشی هزینه ارسال کاهش می یابد بنابراین با خرید لوله و اتصالات ناردین با قیمت مناسب و شرایط تخفیف و ارسال ویژه می توانید به راه های ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید و در کمترین زمان محصولات برای شما ارسال می گردد.

دست همکاری

تامین بدون واسطه

وسیله حمل و نقل محصولات

تحویل سریع و مطمئن

جعبه بسته بندی

تنوع برند و کالا

درصد تخفیف ها

قیمت رقابتی و مطمئن

لوح برترین بودن

ضمانت اصل بودن

خرید محصولات از نمایندگی ناردین پلیمر اسپادانا

نمایندگی لوله و اتصالات بازرگانی صدرا از طریق بازاریابان و کارشناسان سعی در تسهیل فرآیند فروش محصولات شرکت آذین لوله دارد. همواره مدیریت مشتریان و کنترل توزیع این مجموعه بر اساس سیستم های مدیریتی نظم داده شده است و فرآیند های فروش لوله های تک لایه و لوله های پنج لایه و پوش فیت های شرکت گیتی پسند را هدایت مینماید. اصول تحویل اجناس به مشتریان با مشاوره و راهنمایی و سپس صدور پیش فاکتور صورت میگیرد و با توجه به نیاز مشتری زمان ارسال مرسولات هماهنگ میگردد.

لوله پلیکا ناردین

لوله کشی فاضلاب شهری و ساختمانی عموما با دو نوع لوله انجام می شود. نوع اول و ابتدایی لوله های پلیکا و pvc  می باشد که عموما در فاضلاب ساختمان و هواکش و تهویه بنا های مختلف استفاده می شود اما نوع دوم لوله های پوش فیتی هستند که ساختار و تکنولوژی پیشرفته تری دارند و در یک دهه اخیر به بازار معرفی شده اند. این لوله های با مزیت های فراوانی که دارند کاربرد بیشتری هم در صنعت ها و زمینه های فعال کارخانه ای دارند. لوله پلیکا ناردین در حال حاضر جهت لوله کشی فاضلاب منازل مسکونی و تجاری و حتی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنان به عنوان محصولی پرکاربرد شناخته می شود.

اتصالات پلیکا ناردین

نمایندگی لوله ناردین بازرگانی صدرا با توجه به میزان خدمات پس از فروش ارزشمند و قیمت لوله ناردین، تمامی لوله و اتصالات در سایز های مختلف این برند را در تهران به فروش می رساند. اتصالات پلیکا ناردین از سایز های 32 ، 40 ، 50 ، 63 ، 75 ، 110 ، 125 موجو می باشد و بیش از 10 اتصال از جمله زانو 45 و 90 درجه ، سراهی 45 و 90 درجه ، سیفون ، تبدیل و … با کیفیت مطلوب موجود است. لوله های پولیکا ناردین در دو نوع لوله ها فاضلابی و لوله های ناودانی تقسیم می شود که قیمت لوله پلیکا ناودانی ارزان تر از لوله های فاضلابی می باشد زیرا ضخامت و وزن بالاتری نسبت به آنها دارد. می توانید لیست قیمت ناردین را از قیمت بالا دانلود نمایید.

‫5/5 (20 امتیاز )

2 دیدگاه

  • سلام ناردین رو چند درصد می زنید ؟
    فروش لوله ناردین پلیمر مخصوص مجریان هم دارید ؟ چجوری شرایطش؟

    • سلام وقت بخیر
      بستگی به میزان خرید لوله ناردین پلیمر شما داره – در واقع هرچه خرید شما افزایش پیدا کنه دست ما برای ارائه خدمات و تخفیف بیشتر باز تر هستش بنابراین برای اطلاع دقیق این مورد با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *