چهار راه آذین

چهار راه آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : جهت تبدیل 1 مسیر جریان لوله به 4 مسیر از چهار راه استفاده میشود و امکان انشعاب به مسیر های دیگر به صورت 90 درجه را ممکن میسازد.

شیوه استفاده : همانند دیگر لوله و اتصالات آذین به وسیله حرارت المنتی تمامی سر ها و خروجی های چهار راه را به لوله متصل مینماییم . فقط حفظ این نکته ضروری میباشد که نباید زمان حرارت و اتصال لوله با اتصالات لوله تک لایه بیش از 3 تا 5 ثانیه باشد.

توضیحات : همانطور که در صفحه محصول سراهی بیان نمودیم برای ایجاد انشعاب های بیشتر از این محصول استفاده میشود.

البته در پروژه ها بسیار کم از چهار راه آذین استفاده میشود زیرا به ندرت اتفاق می افتد که هم زمان 4 مسیر مجزا نیاز باشد زیرا مقدار فشار ایجاد شده به حد ممکن نمیرسد.

اگر بخواهیم ساده تر به موقعیت هایی که چهار راه به کار گرفته میشود ا توضیح دهیم، بهترین موقعیت در مواقعی است که قطر لوله بزرگ میباشد و حداکثر فشار آب در آن جریان دارد و نیاز است در یک طبقه به 4 مسیر مختلف در زوایای 90 درجه آبرسانی کنیم بنابراین چهار راه فقط در این شرایط لازم به استفاده میباشد.

از نظر مقایسه قیمتی این محصول را می توان در دسته محصولات فاقد فلز برنج و چدن دانست بنابراین محدوده رنج قیمتی این محصول نیز مانند مغزی یکسر فلزی آذین و زانو 90 درجه آذین و … میباشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!