درپوش پایه بلند آذین

درپوش پایه بلند آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : درپوش پایه بلند آذین جهت مسدود کردن مسیر آب گرم و سرد به کار میرود . این نوع درپوش های همان کارایی درپوش های ساده را دارد با این تفاوت که به صورت پایه بلند میباشد تا در محیط های پیچیده یا جهت نصب و علامت گذاری مخصوص استفاده شود

شیوه استفاده : شیوه استفاده این محصول کاملا مشابه درپوش ساده میباشد فق ذکر این نکته مهم است که نیازی به استفاده از نوار تفلن جهت آببندی نمیباشد زیرا وجود یک واشر ارینگی این کار را انجام میدهد.

توضیحات : وظیفه اصلی درپوش ها همان طور که بیان شد جهت جلوگیری از جریان مستقیم آب داخل لوله ها میباشد که اغلب به صورت رزوه ای تولید میشوند. درپوش برای انسداد موقت مسیر آب میباشد برای مثال زمانی که ساختمان یا پروژه نیمه کاره باشد درپوش را در محل نصب شیرآلات ساختمانی نصب میکنند تا مرحله تست پروژه لوله کشی انجام شود تا مشکلات و ایرادات کار مشخص و اصلاح شود.

این درپوش ها در دو رنگ آبی و قرمز و به ندرت مشکی یا سفید تولید میشوند. آبی نشان از سرد بودن آب داخل لوله است و قرمز نشان گرم بودن آب داخل لوله است به همین خاصیت است که برای گم نکردن مسیر سرد و گرم بودن لوله از این درپوش ها استفاده میشود.

پس از اتمام پروژه منازل مسکونی یا تجاری و … در زمان نصب شیرآلات درپوش ها برداشته میشود و میتوان آن را در دیگر پروژه ها نیز استفاده کرد. این محصول و شابلون جزء معدود وسایلی میباشد که میتوان از آنها باز استفاده نمود .

قیمت درپوش آذین و زانو 45 درجه آذین و … قیمت تقریبا یکسان یا نسبت بیشتر از این محصولات دارد و نسبت به نمونه مشابه برنجی ارزان تر میباشد.

بازرگانی صدرا معتبرترین نمایندگی فروش انواع لوله و اتصالات آذین و لوله تک لایه با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه این محصولات در استان تهران توزیع مینماید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!