شیرآلات شودر مدل بیزانس

ست شیرآلات شودر مدل اروپا

از لحاظ ظاهری ست شیرآلات شودر مدل اروپا مستطیلی شکل است و بر خلاف شیرآلات کرو و مدور کاملا تخت و صاف می باشد. اسم مدل نامگذاری شده بر اساس سبک اروپایی این ست می باشد که در هنگام طراحی دکوراسیون های مینیمال و اروپایی باید مورد استفاده قرار گیرد. رنگبندی و آبکاری انجام شده فقط به دو شکل کروم و کروم مات است و از بکار گیری رنگ طلایی و شیری امتناع شده است. نکته مهم استفاده از فناوری کاهش مصرف آب می باشد که با کاتریج 30mm  و سرامیکی تعبیه شده در آن این امکان فراهم شده است. جنس بدنه از آلیاژ برنج و سرب سخت تولید شده است بنابراین وزن آن کمی سنگین تر از حداستاندارد می باشد. جهت خرید ست اروپا به نمایندگی شیرآلات شودر در تهران به قسمت نمایندگی های بازرگانی صدرا مراجعه و بهترین شیرآلات ساختمانی را خریدار نمایید.

انواع شیرآلات شودر مدل اروپا

1.شیر ظرفشویی شودر مدل اروپا

شیر ظرفشویی کروم شودر مدل اروپا

تمامی محصولاتی که در یک دهه اخیر ساخته می شوند با محیط سازگار هستند و انسان با ایجاد خطرات متعدد به محیط پیرامون خود به دنبال ساخت لوازم و محصولات سازگار و محیط دوست می باشد.شیر ظرفشویی شودر مدل اروپا و دیگر شیرآلات ست این مدل، سازگاری کاملی با محیط زیست دارد زیرا دقت در جزئیات و ظرافت در طراحی آن رعایت شده است. زاویه قرار گیری اهرم باز و بسته کردن شیر به صورت 90 درجه قرار گرفته است. اگر بخواهیم از نظر زیبایی شناسی در خصوص این مدل صحبت کنیم باید جزئی از دسته شیرآلات کلاسیک و شیرآلات لاکچری قرار دهیم. 

2.شیر توالت شودر مدل اروپا

شیر توالت کروم شودر مدل اروپا

شیر توالت شودر مدل اروپا با پوشش رنگ الکترواستاتیک و قابلیت پاکیزگی آسان را دارد. بهترین شیرآلات ساختمانی و با دوام ترین شیرآلات معمولا آن دسته ای هستند که مقاومت بیشتر و کیفیت آبکاری بالاتری داشته باشد که شیرآلات کارخانه شودر این اصول را دارا می باشد. اگر در یسته بندی این شیرآلات خوب مشاهده کنید خواهید دید که قالپاق برای زیبایی و واشر و متعلقات نصب وجود دارد. ضمانت پس از فروش شیر توالت شودر هم به مدت 5 سال است و خدمات پس از فروش آن به مدت 10 سال تعیین شده است. شیرآلات با کیفیت ایرانی که تحت لیسانس آلمان می باشد و از استاندارد های جهانی پشتیبانی می نماید.

3.شیر حمام شودر مدل اروپا

شیر حمام کروم شودر مدل اروپا

شیرآلات شودر مدل اروپا طراحی منحصر به فردی دارند که جالبترین طراحی به شیر حمام تعلق دارد اما انباید ظاهر را فدای کیفیت و کارایی نمود.  مشکل عمده استفاده ما از شیرآلات ایرانی تنظیم دمای بین آب گرم و سرد هنگام دوش گرفتن می باشد از همین رو سیستم مخلوط کننده آب و تنظیم دمای مناسب این اشکال را کاملا برطرف نموده است. مشکل بعدی نحوه پاشش آب و میزان فشار جریان آب داخل شیر می باشد که در خصوص این مورد این شرکت تعادل خوبی را رعایت نموده است و با دوش ها مختلف و چند حالته می توان چگونگی خروج آب را تنظیم نمود و همواره میزان فشار جریان آب را کنترل نمود.

4.شیر روشویی شودر مدل اروپا

شیر روشویی ثابت کروم شودر مدل اپال

شیر اهرمی روشویی به دو صورت تولید می شود یا به صورت شیر روشویی پایه بلند یا شیر روشویی پایه کوتاه. این اندازه به میزان اندازه سنگ روشویی بستگی دارد و در صورت بزرگ یا کوچک بودن آن یکی از این دو نوع انتخاب می شود. پیشنهاد بازرگانی صدرا جهت خرید سنگ روشویی که متناسب با شیر روشویی اروپا باشد این است که از مدل های ساده و مستطیلی استفاده شود زبیا سبک زراحی این شیرآلات به صورت مستطیلی و تخت است. آبکاری و پاشش رنگ بر روی بدنه این شیر کاملا با دستگاه های مکانیزه صورت گرفته و هیچ برامدگی یا تو رفتگی در آن دیده نمی شود. علاوه بر این قابلیت شستشوی بدون لک شدگی هم وجود دارد.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل اروپا

رنگ کروم

شیرآلات شودر اروپا کروم

رنگ کروم مات

شیرآلات شودر اروپا کروم مات

قیمت شیرآلات شودر مدل اروپا

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل اروپا

‫5/5 (3 امتیاز )