شیرآلات شودر مدل ایمپرو

ست شیرآلات شودر مدل ایمپرو

ست شیرآلات شودر مدل ایمپرو از دیگر طراحی های منحصر به فرد شرکت تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی شودر می باشد که شیوه قالب گیری و انحنای بین قسمت ها با ظرافت خاصی انجام شده است. شاید انتخاب یک ست شیر برای منزل یا محل کار موضوع چالش بر انگیزی برای مشتریان نباشد اما وقتی در محیط های مجازی به یک عکس از دکوراسیون منزل نگاه می کنید ناخوداگاه متوجه تاثیر شیرآلات بر زیبایی محیط نمی شوید اما طراحان دکوراسیون این موضوع را به خوبی درک می کنند که تک تک المان های موجود تاثیر مستقیمی بر زیبایی و رنگبندی محیط می گذارد که شیرآلات لوکس هم یکی از این موارد می باشد. بازرگانی صدرا به عنوان برترین نمایندگی شیرآلات شودر بهترین انتخاب را برای محیط های مدرن این ست را پیشنهاد می نماید.

انواع شیرآلات شودر مدل ایمپرو

1.شیر ظرفشویی شودر مدل ایمپرو

شیر ظرفشویی شودر مدل ایمپرو طلا

نصب شیرآلات شودر به مراتب آسان تر از دیگر برند ها می باشد چون جزئیات مهم است . شیر ظرفشویی شودر مدل ایمپرو به دو شکل با علمک های فنری و کبری تولید می شود که یکی از آنها مخصوص سینک های دو قلو با عرض بیشتر و دیگری برای سینک های تک لگنه و بعضا سینک های دو لگنه استفاده می شود. نصب شیر ظرفشویی بر روی سینک انجام می شود تا همخوانی بین این دو ایجاد گردد اما در بعضی از فرم های آشپزخانه ها ممکن است شیرآلات بر روی سرامیک کناری سینک قرار گیرد. در داخل بسته بندی شیر ظرفشویی ایمپرو دو عدد شلنگ پیسوار و متعلقات لازم جهت نصب و محکم نگه داشتن شیر قرار گرفته است. تمامی بدنه شیر هم از جنس آلیاژ برنج درصد بالا و با کیفیت می باشد که در استفاده طولانی مدت دچار ترک و شکستگی نشود.

2.شیر توالت شودر مدل ایمپرو

شیر توالت شودر مدل ایمپرو طلا

شیر توالت شودر مدل ایمپرو به مانند یک شمش طلا می باشد بدنه ای صاف و کشیده بدون هیچ پیچیدگی خاصی در ظاهر. بر خلاف شیر های روشویی و ظرفشویی این مدل شیر دستشویی به شلنگ و متعلقات نصب نیازی ندارد و از دو قالپاق برای پوشش ناحیه نصب بر روی دیوار و دو عدد لنگی برای تنظیم نمودن تعادل شیر بهره گرفته شده است. شاید شکسته شدن مهره های پشتی شیرآلات که محل نصب آنها به دیوار می باشد بشدت آسیب پذیر و شکننده باشند که این مشکل در این ست کاملا برطرف شده است و جنس چدن و مس و برنجی آن در مقابل فشار آچار فرانسه برای بستن آن و سنگینی بار محتمل بر روی شیر مقاوم شده است.

3.شیر حمام شودر مدل ایمپرو

شیر حمام شودر مدل ایمپرو طلا

شیر حمام شودر مدل ایمپرو یکی دیگر از شیرآلات لوکس شودر می باشد که قیمت آن مقرون به صرفه و بسته به وزن و جنس آن مناسب می باشد. یراق آلات شیر حمام باید کیفیت مطلوبی داشته باشند که در استفاده های طولانی مدت دچار مشکل نشوند حال آنکه تعویض آنها کمی دشوار است و معمولا یدک موجود در بازار کیفیت لازم را ندارد. اگر به دنبال خرید شیرآلات ارزان در استان تهران هستید می توانید از بازرگانی صدرا محصولات شودر را خریداری نمایید. همچنین قبل از مرحله لوله کشی ساختمان با لوله پنج لایه و لوله تک لایه می توانید از نمایندگی های ما لوله و اتصالات مورد نظر را دریافت نمایید.

4.شیر روشویی شودر مدل ایمپرو

شیر روشویی شودر مدل ایمپرو طلا

شیر روشویی شودر مدل ایمپرو به دو شکل شیر روشویی پایه بلند و شیر روشویی پایه کوتاه تولید می گردد. درخشندگی آبکاری انجام شده به قدری شفاف می باشد که می تواند نور و هر جسم دیگری را در خود منعکس نماید و همین عامل جذابیت و زیبایی را دو چندان می نماید. تخفیف های شیرآلات و قیمت ارزان ست ایمپرو باعث شده تا طرفداران بیشتری پیدا نماید و طراحی ساده آن نیز مزید بر علت شده است. استفاده از پرلاتور کاهنده مصرف آب گرم و سرد و وجود کارتریج سرامیکی مقاوم با فیلتر تصویه کننده آب یکی دیگر از ویژگی های تاثیر گذار این محصول می باشد.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل ایمپرو

رنگ طلایی

شیرآلات شودر ایمپرو طلایی

رنگ کروم

شیرآلات شودر ایمپرو کروم

رنگ طلایی مات

شیرآلات شودر ایمپرو طلایی مات

رنگ کروم مات

شیرآلات شودر ایمپرو کروم مات

قیمت شیرآلات شودر مدل ایمپرو

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل ایمپرو

در این دسته بندی پستی یافت نشد.
‫0/5 (0 امتیاز )