شیرآلات شودر مدل بیزانس

ست شیرآلات شودر مدل باواریا

شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در انواع کاربرد های مختلف با سبک و انواع کاربرد های مختلف تولید می شوند و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روز به روز بر توسعه کاربردی آنها افزوده می گردد. شیرآلات اهرمی در دسته شیرآلات رده پایین شناخته می شود که قابلیت ویژه و خاصی از لحاظ انتقال کاربرد ندارد. ست شیرآلات شودر مدل باواریا با طراحی منحصر به فرد و تلفیق دو سبک Curve  و فلت با لبه های تیز نمونه ای دیگر از طراحی بدنه را ارائه نموده است. نمایندگی شیرآلات شودر بازرگانی صدرا علاوه بر فروش مدل باواریا دیگر محصولات این برند معتبر را به صورت گسترده توزیع می نماید که تعدادی از مدل های نام آشنای آن شامل : شیرآلات شودر مدل باروک پلاس ، شیرآلات شودر مدل یونیک ، شیرآلات شودر مدل اسمارت ، شیرآلات شودر مدل ایمپرو و… می باشند. وجود کارتریج سرامیکی 35mm  با دوام بالا و تراشکاری داخلی بدنه که باعث کاهش رسوب پذیری در مدت زمان بالا می باشد از هوشمندی این محصول می باشد.

انواع شیرآلات شودر مدل باواریا

1.شیر ظرفشویی شودر مدل باواریا

شیر ظرفشویی کروم شودر مدل باواریا

حتما قیمت شیرالات شودر و خدمات پس از فروش آنها برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین باید محصولی ارائه شود که قابلیت ارائه بهترین شکل این دو مورد امکان پذیر باشد. شیر ظرفشویی شودر مدل باواریا از بدنه ای مشابه نمونه های هم رده الگو برداری شده است و تنها قسمتی که باعث خاص دیده شدن از جانب کاربر می باشد علمک نامتقارن ارتفاعی آن می باشد. نرم بودن اهرم قطع و وصل آب سرد و گرم و سرعت انتقال آب به خارج از لوله مزیت این شیر می باشد. حتما در هنگام خرید شیرآلات شودر به نوع و رنگ شینک خود دقت نمایید که مبادا همخوانی بین این دو وجود نداشته باشد.

2.شیر توالت شودر مدل باواریا

شیر توالت کروم شودر مدل باواریا

سرویس های بهداشتی چندان فضای مانور برای طراحی و زیباسازی داخلی ندارند و به جز چند قلم اکسسوری و لوازم جانبی بهداشتی هیچ ملزوماتی جهت افزایش جذابیت این فضا وجود ندارد. شیر توالت شودر مدل باواریا یکی از انتخاب هایی می باشد که هر دستشویی نیازمند استفاده آن از آن می باشد و با رنگبندی متفاوت کاملا توجهات را به خود جلب می نماید زیرا در نقطه دید و کانونی مناسبی قرار می گیرد. حتما قبل از انجام فرآیند نصب با چگونگی نصب شیرآلات توالت آشنا باشید که در هنگام انجام فرآیند به بردنه یا مهره های پشتی نگه دارنده شیر مخلوط آسیبی وارد ننمایید و عمر محصول خریداری شده خود را افزایش دهید. 

3.شیر حمام شودر مدل باواریا

شیر حمام کروم شودر مدل باواریا

از بین شیرآلات ایرانی بهترین قیمت شیر حمام را برند شودر در اختیار دارد زیرا اصول هزینه و کیفیت با مدیریت همزمان انجام شده است و همواره تمامی مزیت های مورد نیاز مشتریان با مدیریت صحیح در این محصول گنجانده شده است. شیر حمام شودر مدل باواریا به ظاهری بی نقص و جذابی دارد که مخاطبین بسیاری را جلب می نماید. شاید انتخاب بهترین مارک شیرآلات ساختمانی کمی سخت باشد و از بین مارک شیرآلات قهرمان و راسان و شودر یا کی دبلیو سی به سختی بتوان یک شیر حمام ارزان قیمت با عمر مفید و بالا انتخاب نمود اما بهترین و پروفروشترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی را می توانید در مقاله های مجموعه ما مشاهده و مطالعه نمایید.

4.شیر روشویی شودر مدل باواریا

شیر روشویی ثابت کروم شودر مدل باواریا

شیر روشویی شودر مدل باواریا در دو مدل شیر روشویی ثابت و پایه بلند طراحی و تولید می شود. تنها تفاوت دو محصول ذکر شده در ارتفاع بدنه اصلی می باشد که یکی در کاسه روشویی کوچک تر در ابعاد کمتر استفاده می شود. وزن آلیاژ سنگین بدنه مقاومت این محصول را افزایش داده است و در عین اینکه نه به عنوان شیرآلات کلاسیک و نه شیرآلات لوکس شودر قرار نمی گیرد، در دسته شیرآلات اهرمی ایرانی معمولی به عنوان یک محصول سخت کارکرد با عمر بالا، توسط فروشندگان پیشنهاد می شود. از طریق شلنگ های پیسوار و شیر پیسوار محل ورودی آب به شیر مشخص می گردد.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل باواریا

رنگ کروم

شیرالات شودر باواریا کروم

رنگ شیری کروم

شیرالات شودر باورایا شیری کروم

رنگ شیری طلایی

شیرالات شودر باورایا شیری طلا

قیمت شیرآلات شودر مدل باورایا

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل باواریا

‫5/5 (1 امتیاز )