لوله دو سر خم آذین

لوله دو سر خم آذین

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : لوله دو سر خم آذین به مانند یک پل عمل میکند بدین معنی که در برخی موارد مانعی بر مسیر لوله کشی وجود دارد و امکان ادامه مسیر آبرسانی وجود نخواهد داشت بنابراین به وسیله این محصول می تواند مانع را کنار گذاشت.

شیوه استفاده : لوله دو سر خم همان لوله آذین میباشد که با حرارت و دستگاه در کارخانه گیتی پسند اصفهان انحنا پیدا نموده است بنابراین برای استفاده از این محصول باید از دو بوشن ساده آذین استفاده نمود تا به دو سر لوله متصل گردد.

توضیحات : نام دیگر لوله دو سر خم آذین به اصطلاح و در بین فروشندگان و خدمات دهندگان بوشن پلی میباشد. جز دسته لوله تک لایه می باشد

همانطور که بیان شد برای برخی مواقع ممکن است در یک محیط امکان عبور لوله و اتصالات وجود نداشته باشد بنابراین مجبور خواهیم بود از لوله خم دار استفاده کنیم . این نوع لوله ها در اندازه های مختلفی تولید میشوند زیرا اندازه ها و استاندارد ها برای هر محیط قابل شناسایی نیست و میبایست بر اساس اندازه و نیاز پروژه از آن استفادده نمود.

 نکته قابل توجه اینکه در لوله های پنج لایه و نیوپایپ نیازی به این محصول نیست زیرا لوله های پنج لایه انعطاف پذیر هستند و با دست میتواند خم شود و در موانع مختلف مشکلی ایجاد نمیگردد.

لوله های آهنی که بلعکس لوله های نام برده انعطاف پذیر نیستند نیز بوشن پلی فلزی دارند . دیگر محصولات این برند را می توان به مهره ماسوره بوشن فلزی آذین و مهره ماسوره تلفیقی مغزی فلزی آذین اشاره نمود.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!