نمایندگی ماهان پلاست

استعلام قیمت محصولات در واتس آپ

در این نوشته شما می خوانید :

نمایندگی ماهان پلاست تبریز

بازرگانی صدرا به عنوان نمایندگی ماهان پلاست تبریز  فعالیت خود را در زمینه پلیکا های پی وی سی PVC  و UPVC  و اتصالات فشار قوی و نیمه فشار قوی آغاز نموده است. ماهان پلاست با دستگاه های مدرن و پیشرفته و کادر متخصص و مجرب اقدام به تولید انواع لوله های فاضلابی و آبرسانی نموده است که در زمینه های فاضلاب های شهری، فاضلاب های صنعتی و تجاری، شبکه های برق فشار قوی و زمین های کشاورزی مصرف می گردد. در این نمایندگی سعی شده است تا تمامی محصولات بیان شده با برچسب برند و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شود. همچنین مجموعه ما در زمینه لوله و اتصالات ساختمانی، نمایندگی نیوپایپ، نمایندگی لوله آذین، نمایندگی ناردین پلیمر اسپادانا، نمایندگی یاس سمنان و نمایندگی پوش فیت نیوفلکس و در بخش شیرآلات ساختمانی و بهداشتی، نمایندگی شیرآلات شودر در حال بازاریابی و فروش می باشد.

لیست قیمت لوله فاضلابی ماهان پلاست 1401/09/26

لیست قیمت اتصالات ماهان پلاست 1401/09/26

فرآیند فروش محصولات نمایندگی ماهان پلاست تبریز

خرید از نمایندگی ماهان پلاست

راهنمای خرید از نمایندگی ماهان پلاست

مشتریان مجموعه می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( از طریق تلفن های تماس، واتس آپ و راه های ارتباطی دیگر ) سفارشات خود را ارسال نمایند و صدور پیش فاکتور از سوی متخصصین و پشتیبان های ما صورت می گیرد.

اتصالات ماهان پلاست

صدور پیش فاکتور توسط نمایندگی ماهان پلاست

در صورت وجود پیش فاکتور از هر نمایندگی و هر شرکت دیگری، مجموعه ما آن را مقایسه نموده و سعی می نمایند تا با کمترین قیمت به بررسی و تجزیه تحلیل خدمات صورت گرفته پیش فاکتور نهایی برای شما ارسال خواهد شد و بررسی نهایی انجام می گردد.

ارسال سفارشات ماهان پلاست

ارسال سفارشات توسط نمایندگی ماهان پلاست

پس از صدور پیش فاکتور نوبت به بارگیری تمامی سفارشات از انبار می باشد که به انتخاب مشتری ارسال توسط خود مشتری یا توسط وسیله های حمل و نقل در اختیار نمایندگی انجام خواهد شد بنابراین در کمترین زمان و بهترین شیوه بسته بندی محصولات خریدرای شده ارسال می شود.

دست همکاری

تامین بدون واسطه

وسیله حمل و نقل محصولات

تحویل سریع و مطمئن

جعبه بسته بندی

تنوع برند و کالا

درصد تخفیف ها

قیمت رقابتی و مطمئن

لوح برترین بودن

ضمانت اصل بودن

لوله تهویه ماهان پلاست

معمولا برای لوله کشی تهویه ساختمان از لوله های نیمه فشار قوی یا لوله های پلیکا معمولی استفاده می شود. با این نوع لوله ها معمولا لوله هواکش نیز می گویند که فقط برای تهویه هوای داخلی ساختمان و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. لوله ماهان پلاست تبریز یکی تولیدکنندگان لوله پولیکا در ایران انواع لوله های هواکش و تهویه ساختمان را تولید می نماید. لوله هواکش ماهان پلاست ظرفیت تحمل پایین تری نسبت به لوله های فشار قوی و لوله های فاضلابی دارند و امکان استفاده از این لوله ها به صورت مدفون در خاک نمی باشد. همچنین قیمت لوله پلیکا برای لوله کشی تهویه ساختمان به دلیل سبک تر بودن مواد مصرفی ، نسبت به دیگر محصولات ماهان پلاست ارزان تر می باشد بنابراین خرید این لوله ها می تواند در کاهش هزینه تاسیسات ساختمان بسیار تعیین کننده باشید.

لوله فشار قوی ماهان پلاست

لوله پلیکا فشار قوی ، جهت لول کشی فاضلاب یا انتقال مایعات با دمای بالا و حساس استفاده می شود زیرا دوام و مقاومت بالایی نسبت به دیگر لوله های پولیکا داردند. لوله فشار قوی ماهان پلاست نیز از دسته لوله های فاضلابی با رنگ خاکستری و در برخی موارد به رنگ مایل به آبی تولید می شود که به اصطلاح به آن ها لوله پودری نیز گفته می شود. علاوه بر این جهت مصارف کشاورزی ، فاضلاب شهری ، زه کشی و محیط های صنعتی نیز سعی می شود تا لوله های با دوام بالا فشار قوی استفاده نمایند. صاحبان صنعت در عصر حاضر معمولا یا از لوله های پوش فیت نیوفلکس یا از لوله های فشار قوی پلیکا استفاده می نمایند زیرا ضریب اطمینان بالاتری دارند و استاندارد های جهانی و ایرانی را دارا می باشند . جهت خرید لوله های فشار قوی و لوله پودری پلیکا از این نمایندگی اقدام نمایید.

ویژگی لوله های ماهان پلاست

لوله ماهان پلاست از جنس pvc زد زنگ با درجه سختی SN4  و  SN8 می باشد و با لوله های پودری پولیکا مشابه برابری می نماید. این محصول دارای تاییدیه ها و استاندارد ایرانی و ISO است که با استفاده از درصد رزین بالا و افزایش مقاومت پذیری در برابر وزن ساختمان کسب نموده. بیشترین کاربرد این لوله ها در تخلیه آب فاضلاب های ساختمان ، جهت انتقال سیم کشی های زیر زمینی ( کاهش آسیب و خرابی به روکش کابل ها ) و انتقال آب باران و آب های زیرزمینی و در برخی موارد جهت انتقال مایعات حساس در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

‫5/5 (23 امتیاز )

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *