نمایندگی یاس سمنان

استعلام قیمت محصولات در واتس آپ

در این نوشته شما می خوانید :

نمایندگی لوله و اتصالات یاس سمنان

شرکت صنایع شیمیایی یاس سمنان به عنوان کارخانه تولید کننده انواع لوله پی وی سی PVC  ( پلیکا ) شروع به فعالیت نمود. لوله یاس سمنان در سه دسته بندی اصلی از لحاظ جنس مواد اولیه تولیدی تقسیم بندی می شود که شامل: لوله فشار ضعیف ( در زمینه سیستم تهویه ساختمان های مسکونی و اداری ) – لوله نیمه قوی ( در زمینه سیستم فاضلاب ساختمانی و سیستم تهویه کارخانجات و محیط های صنعتی ) – لوله فشار قوی ( در زمینه سیستم فاضلاب شهری و سیستم فاضلاب صنعتی ). نمایندگی لوله و اتصالات یاس سمنان بازرگانی صدرا به عنوان نمایندگی اصلی فروش محصولات این شرکت، که به برند سپند پلیمر سمنان معروف است در حال فعالیت می باشد و توزیع عمده آنها را به عهده دارد. دیگر  نمایندگی های بازرگانی صدرا ، نمایندگی ناردین پلیمر اسپادانا ، نمایندگی لوله آذین ، نمایندگی نیوپایپ و نمایندگی پوش فیت نیوفلکس در زمینه لوله و اتصالات می باشد.

لیست قیمت یاس سمنان

خرید از نمایندگی یاس سمنان

راهنمای خرید از نمایندگی یاس سمنان

جهت خرید محصولات پلیکا و خرید لوله پی وی سی می توانید آخرین لیست قیمت لوله یاس سمنان را دانلود نمایید. قیمت لوله یاس سمنان به صورت روزانه آپدیت می شود و می توانید به صورت حضوری خریداری نمایید. البته می توانید برای خرید با تماس پشتیبانی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. 

لوله و اتصالات یاس سمنان

صدور پیش فاکتور توسط نمایندگی یاس سمنان

جهت صدور پیش فاکتور محصولات بعد از تماس با شرکت قیمت لوله یاس سمنان در تهران را دریافت نموده و اقدام به خرید نمایید. در صورتی که نیازمند دریافت خدمات پس از فروش و هرگونه اطلاعات تکمیلی هستید قبل از صدور پیش فاکتور می توانید درخواست خود را با پشتیبان مطرح نمایید.

ارسال سفارشات یاس سمنان

ارسال سفارشات توسط نمایندگی یاس سمنان

سفارش لوله و اتصالات یاس سمنان از نمایندگی در صورت به حد نصاب رسیدن خرید، رایگان ارسال می گردد. مرکز اصلی نمایندگی لوله یاس سمنان در شادآباد می باشد که دسترسی سریع تر و بهتر به تمامی نقاط تهران دارد. لوله های پلیکا با برند سپند پلیمر سمنان تولید و عرضه می گردد.

دست همکاری

تامین بدون واسطه

وسیله حمل و نقل محصولات

تحویل سریع و مطمئن

جعبه بسته بندی

تنوع برند و کالا

درصد تخفیف ها

قیمت رقابتی و مطمئن

لوح برترین بودن

ضمانت اصل بودن

فروش محصولات نمایندگی یاس سمنان

نمایندگی لوله و اتصالات بازرگانی صدرا از طریق بازاریابان و کارشناسان سعی در تسهیل فرآیند فروش محصولات شرکت یاس سمنان دارد. همواره مدیریت مشتریان و کنترل توزیع این مجموعه بر اساس سیستم های مدیریتی نظم داده شده است و فرآیند های فروش لوله های تک لایه و لوله های پنج لایه و پوش فیت های شرکت گیتی پسند را هدایت مینماید. اصول تحویل اجناس به مشتریان با مشاوره و راهنمایی و سپس صدور پیش فاکتور صورت میگیرد و با توجه به نیاز مشتری زمان ارسال مرسولات هماهنگ میگردد.

کاربرد لوله پلیکا یاس سمنان

کاربرد لوله پلیکا یاس سمنان مانند دیگر لوله های پولیکا در صنعت تاسیسات ساختمان می باشد. لوله یاس سمنان جهت انتقال فاضلاب های منازل مسکونی ، تجاری و اداری ، تخلیه آب های زیرزمینی ، انتقال مایعات و شبکه های آبرسانی تحت فشار ، محافظ پوششی کابل های برق فشار قوی ، محافظ از خطوط لوله های آبرسانی و… کاربرد دارد. نانو پلیمر سمنان با تکنولوژی های موجود و دستگاه های پیشرفته به صورت سایلنت ساخته می شوند و قابلیت کاهش میزان صدای خروجی انتقال جریان آب را دارند. 

اتصالات سپند پلیمر سمنان

لوله و اتصالات یاس سمنان در سایز های مختلفی تولید و ارائه می شود. سایز اتصالات پلیمر سمنان شامل 30 ف 40 ، 50 ، 63 ، 75 ، 90 ، 110 ، 125 می باشد که تمامی آن ها به صورت چسبی می باشند. جهت خرید لوله سمنان می بایست از نمایندگی یاس سمنان در بازار شادآباد خرید نمایید که بازرگانی صدرا به عنوان اصلی ترین نمایندگی پلیمر سمنان می باشد. قیمت لوله یاس سمنان نیز با توجه به تغییرات ایجاد شده در رنج های مختلفی می باشد اما بر اساس کیفیت و خدمات پس از فروش قیمت این محصول مصاحبه خواهد شد.

مزیت لوله پلیمر یاس

1. ضخامت فیزیکی مطلوب و وزن بالای محصولات 

2.مقاومت ویژه در برابر خوردگی و وزن روی لوله

3. عایق حرارتی بالا در نتیجه افزایش اطمینان پذیری

4. خاصیت سیقلی بودن و کیفیت بالا در انتقال مایعات

5. اشتعال پذیری پایین نسبت به دیگر لوله های پولیکا

6. نصب و راه اندازی آسان برای منازل مسکونی و اداری

اتصالات پلیمر یاس سمنان

‫5/5 (20 امتیاز )

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *