لوله 20 آذین

لوله تک لایه آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : لوله تک لایه آذین به عنوان پرکاربردترین قطعه در مصارف لوله کشی می باشد و جهت انتقال آب سرد و گرم منازل مسکونی، محیط های اداری و تجاری و … کاربرد دارد. در برخی مواقع مشتریان از آنها در مصارف غیر نیز استفاده می نماید که این مهم به دلیل نوع جنس و انعطاف پذیری بالای آن می باشد. قیمت این لوله ها نسبت به لوله های پنج لایه نیوپایپ ارزان تر می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این لوله ها قیمت پایین و کیفیت بالای آن است. 

شیوه استفاده :جهت استفاده لوله های تک لایه آذین می بایست لوازم و دستگاه اتو لوله در اختیار داشته باشید. هر کدام از لوله ها به طول 4 متر می باشد که جهت برش و جوش دادن آن به اتصالات مورد نیاز باید با قیچی برش لوله آن را به قطعات کوچکتر تقسیم نمود. باید مراقب گرد و قبار دور لوله و یا هرگونه سوراخ شدگی یا آسیب جزئی بر روی باشیم زیرا بعد از لوله کشی ممکن است زیرکار دچار مشکل شوید.

توضیحات : آذین لوله از جمله اقلامی میباشد که معمولا در پروژه های مسکونی از سایز 20 و 25 و 32 بیشتر استفاده میشود و سایز های بالاتر چندان کاربردی ندارد. قابل ذکر است در محیط های صنعتی ممکن است دیگر سایز ها برای انتقال مایعات مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که متراژ یا طول محوطه ای که برای انتقال آب نیاز دارید بیش از 4 متر است باید به وسیله بوشن آذین این دو لوله را به یکدیگر متصل نمایید .

حتما پس از اتمام لوله کشی که به صورت روکار است می بایست به حدفاصل های مشخص و استاندارد از بست لوله استفاده نمایید تا شاهد افتادگی لوله و کج شدن آن نشوید. متراژ بین بست های لوله بین 20 تا 30 سانتی متر می باشد که بر اساس محیط و شرایط متفاوت است.

در لوله پنج لایه این محصول کاربرد ندارد زیرا همانطور که مشخص میباشد میتوان به وسیله اتصالات خاص که در صفحه لوله و اتصالات نیوپایپ در مورد آن صحبت کرده ایم پرداخت.

از لحاظ قیمتی، لوله آذین به نسبت لوله های آهنی و لوله پنج لایه قیمت مناسب تری دارد و در صورتی که قصد لوله کشی منزل مسکونی خود را دارید از این لوله و اتصالات استفاده نمایید. دیگر محصولات این برند شامل بوشن آذین و زانو یکسر بوشن فلزی دیواری آذین و … می باشد که در نمایندگی لوله آذین موجود می باشد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!