بوشن یکسر مغزی فلزی آذین

مغزی یکسر فلزی آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : مغزی یکسر فلزی آذین یا همان بوشن مغزی در مواقعی به کار می رود که بخواهیم بین لوله پلاستیکی سفید و لوله آهنی و لوله تک لایه یا هر شی دیگری که فلزی می باشد اتصال برقرار کنیم از این محصول بهره می گیریم. البته باید در نظر داشته باشیم که این محصول به صورت مغی می باشد و باید اتصال روبرو مادگی باشد.

شیوه استفاده : در ابتدا می بایست قست برنجی یا فلزی مغزی یکسر فلز را به کمک آچار فرانسه یا آچار لوله گیر متصل نمایید و سپس جهت متصل نمودن لوله سپاهان با دستگاه اتو لوله اقدام نماییم.

ترتیب انجام کار باید به این صورت انجام شود. حتما به قمت فلزی یا برنجی نوار تلفن ببندید که مبادا پس از پایان کار آببندی به صورت کامل انجام شود.

توضیحات : قیمت این محصول مانند تمامی محصولات برنجی گران می باشد. البته لازم به ذکر می باشد که تعداد مصرف این محصول بسیا کم می باشد و فقط در مواقع ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

پیچ به پیچ بستن و در بعضی مواقع نبستن نوار تفلن باعث میشود تا امکان آببندی نشدن و نشت آب بیشتر شود بنابراین در زمان اتصال همواره به این موضوع دقت لازم را داشته باشید. به دیگر محصولات این برند می توان به چهار راه آذین و زانو 90 درجه آذین اشاره نمود.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!