سراهی کنج آذین

سراهی سه کنج آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : سراهی سه کنج آذین برای تقسیم و ایجاد انشعاب بیشتر در محیط هایی که به صورت کنج میباشد و امکان استفاده از سراهی معمولی نیست بنابراین در زاویه بین دو دیوار قرار میگیرد.

شیوه استفاده : با استفاده از دستگاه جوش ( اتو لوله ) بخش های داخلی سراهی سه کنج را حرارت میدهیم و بخش خارجی لوله را همزمان حرارت میدهیم و به یکدیگر متصل مینماییم . این نکته حائز اهمیت است که در هنگام جوش دادن و اتصال سراهی و لوله نباید بیش از مدت زمان 1 تا 3 ثانیه بیشتر به طول بینجامد. در صورتی که بیش از زمان فعلی برای اتصال بین لوله آذین و سراهی به طول انجامید میبایست مجددا از سراهی دیگری استفاده نمایید زیرا آببندی به صورت کامل انجام نمیشود.

توضیحات : سراهی سه کنج آذین به عنوان یکی از ملزومات لوله کشی لوله تک لایه میباشد که با توجه به کاربرد بیان شده در مواردی استفاده میشود که بخواهیم سه انشعاب لوله داشته باشیم و این انشعاب ها در کنج دیوار قرار داشته باشد.

در لوله پنج لایه این محصول کاربرد ندارد دلیل این مهم آن است که انعطاف پذیری لوله های پنج لایه بیشتر است و نیازی به جهت دهی توسط این لوله ها در مواقع مختلف نیست .

از لحاظ قیمتی، سراهی سه کنج هم قیمت سراهی ساده میباشد اما اختلاف قیمتی بین اتصالات ساده مانند شابلون ، چهار راه ، درپوش ، تبدیل و … نمیباشد و محدوده قیمتی ارزان تری نسبت به محصولات برنجی مانند زانو یکسر بوشن فلزی دیواری ، مغزی فلزی ، بست لوله زوج آذین و مهره ماسوره دو طرف جوش آذین و …. میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *