سه راه بوشن فلزی آذین

سه راه بوشن فلزی آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد: سه راه بوشن فلزی آذین در مواقعی استفاده میشود که بخواهیم در مسیر لوله از یک اتصال رزوه ای استفاده کنیم . این محصول کاربرد سراهی ساده را دارد با این تفاوت که یکی از مسیر ها اتصال فلزی خواهد بود نه لوله پلی پروپیلن .

شیوه استفاده: با استفاده از دستگاه جوش ( اتو لوله ) میبایست دو مسیر اصلی که فاصله 180 درجه ای از یکدیگر دارند به لوله های آذین متصل شوند و قسمت فلزی که دقیقا در وسط ( ناف ) سراهی قرار دارد، توسط یه اتصال رزوه ای که حال میتواند اتصالات آذین باشد یا اتصالات لوله آهنی باشد متصل گردد.

توضیحات: سه راه بوشن فلزی آذین لوله از جمله اتصالاتی میباشد که به ندرت در یک پروژه ساختمانی که برای لوله کشی سرد و گرم استفاده میگردد. معمولا در پروژه های مسکونی از سایز 20 و 25 و 32 بیشتر استفاده میشود و سایز های بالاتر چندان کاربردی ندارد. قابل ذکر است در کارخانجات ممکن است دیگر سایز بندی ها برای انتقال مایعات مورد استفاده قرار گیرد. جهت خرید این محصول می توانید به نمایندگی لوله آذین در تهران بازرگانی صدرا مراجعه نمایید.

در لوله پنج لایه این محصول کاربرد ندارد زیرا همانطور که مشخص میباشد میتوان به وسیله اتصالات خاص که در صفحه لوله و اتصالات نیوپایپ در مورد آن صحبت کرده ایم پرداخت.

از دیدگاه قیمتی، سه راه بوشن فلزی آذین جزء دسته محصولات برنجی میباشد و اختلاف قیمتی زیادی بین محصولات ساده خواهد داشت و محدوده قیمتی ارزان تری نسبت به محصولات برنجی مانند زانو یکسر بوشن مغزی دیواری، مهره و ماسوره بوشن فلزی و پل بست دار آذین و سه راه مغزی فلزی آذین دارد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!