پوش فیت پلی تک

عنوان بنر

توضیحات

استعلام قیمت محصولات در واتس آپ

در این نوشته شما می خوانید :

پوش فیت یزدبسپار پلی تک

گروه تولیدی یزد بسپار یکی از تولید کنندگان انواع لوله و اتصالات آبرسانی و فاضلابی در کشور می باشد. محصولات این گروه تولیدی شامل انواع لوله پوش فیت فاضلابی معمولی و بی صدا و انواع لوله تک لایه می باشد. لوله پوش فیت پلی تک کاربرد عمده ای در سیستم های فاضلاب شهری و ساختمانی دارد و جهت انتقال مایعات و گاز ها در صنعت های مختلف نیز مورد استفاده گسترده ای قرار گرفته است. با توجه به مقاوم بودن و مزیت های بی شمار لوله های پوش فیت اغلب ساخت و ساز های شهری از این دست محصولات استفاده می شود زیرا نسبت به لوله پلیکا مزیت های متعددی دارد. لوله های پی وی سی (PVC) در گذشته تنها محصول برای لوله کشی فاضلاب ساختمان بوده و به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و چسبی و عدم اطمینان بالا به جای خود را به لوله های پوش فیتی دادند تا سهولت در استفاده و شیوه انتقال را به کلی تغییر دهند.

پوش فیت پلی تک از جنس بسیار مقاوم و متریال های مقاومی تولید می شود که با تکنولوژی روز دنیا تلفیق شده است و محصول ویژه ای را تولید می نماید. همواره خاصیت آنتی باکتریال و توان حرارتی بالای این نوع لوله ها باعث شده تا میزان دایره گستردگی استفاده از آنها بشدت توسعه پیدا کند. محصولات پوش فیت یزد بسپار شامل: تبدیل پوشفیت ، سه راه بازدید ، زانو پوشفیت 90 درجه و 45 درجه ، لوله یک سر و دوسر سوکت و… می باشد.

لیست قیمت پلی تک 1402/01/27

خرید لوله از بازار شادآباد و بازار لوله و اتصالات تهران همواره با چالش استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور روبرو می باشد که فروشگاه ها و پیمانکاران و مجریان به دنبال بهترین قیمت لوله هستند. ما در مجموعه خود با شناسایی نیاز مشتریان همواره سعی نموده ایم تا لیست قیمت لوله پوش فیت پلی تک را بر اساس لیست قیمت کارخانه و لحاظ نمودن بالاترین تخفیف ارائه نماییم. لیست قیمت پلی تک 1402 را می توانید از طریق لینک زیر دریافت نمایید. لازم به ذکر است با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه این لیست از سوی کارخانه یزدبسپار بروزرسانی می شود و از طریق ربات تلگرامی می توانید از تغییرات قیمت به صورت روزانه با خبر شوید. علاوه بر موارد ذکر شده شرایط فروش برای مشتریان مختلف نیز بر اساس استراتژی های مدیریت مشتریان نیز متفاوت است و خدمات پس از فروش متنوعی را اتخاذ نموده ایم.

خرید لوله پوشفیت پلی تک

با توجه به افزایش میزان ساخت و ساز در کشور و توسعه صنعت ساختمان، نیاز سازندگان به لوله و اتصالات نیز افزایش یافته است بنابراین شرکت های تولید کننده انواع لوله تک لایه ، لوله پنج لایه ، پوش فیت ، لوله آهنی ، لوله درزدار و لوله پلیکا گسترش پیدا کرده است. به همین منظور برند های بسیاری جهت تامین این نیاز ها شروع به فعالیت نمودند که هر کدام از آنها مشتریان و توزیع کنندگان خاص خود را داشتند بنابراین یک مجموعه که بتواند تمامی محصولات از تمامی برند ها در طیف وسیع تنوع را داشته باشد را ایجاد نمودیم تا خرید پوش فیت پلی تک و دیگر محصولات را برای سهولت ببخشیم. جهت خرید لوله پلی تک می توانید از طریق سایت مذکور یا به صورت تلفنی با عاملین فروش ما در تماس باشید تا بهترین قیمت خرید پوش فیت یزد بسپار را به شما ارائه نمایند.

چرا پوش فیت پلی تک را انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه بسیاری از تولید کنندگان لوله و اتصالات فاضلابی دارای ویژگی های مشابه هستند اما برخی از برند های تولید کننده خاصیت ها و ویژگی های متفاوتی برای رقابت با دیگر برند ها مانند  پوشفیت وحید ، پوش فیت پلی ران ، پوش فیت سوپردرین ، پوش فیت نیوفلکس و پوش فیت نیک بسپار اتخاذ می نمایند. حال برای انتخاب لوله پلی تک با دیگر محصولات مشابه به بررسی برخی از ویژگی ها و مزیت های محصولات این گروه صنعتی می پردازیم تا درک مناسبی از خرید آن داشته باشیم.

  • دسترسی بالا به محصولات در بازار تهران و شادآباد
  • شرایط ویژه فروش محصولات پلی تک در کل کشور
  • امکان تامین و ارسال به موقع نیاز مشتری و کارفرمایان
  • ضمانت پس از فروش و خدمات پس از فروش ویژه
  • کنترل کیفیت و آزمایشات نهایی پس از تولید
  • قیمت گذاری مناسب همراه با تخفیف پله ای در خرید

سایز لوله پوشفیت پلی تک

بر اساس استاندارد های جهانی و بین المللی که در زمینه سیستم فاضلاب شهری و ساختمان معین شده است سایز بندی لوله و اتصالات پوش فیت و لوله پلیکا با قطر های مشخصی تولید می شوند. سایز بندی لوله ها در رده های 32 – 40 – 50 – 63 – 75 و 90 معمولا برای انشعاب های فرعی استفاده می شود و سایز های با قطر 110 – 125 و بالاتر برای انشعاب های اصلی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. البته برای مصارف صنعتی و تجاری که در محیط های با وسعت بالا و حجم انتقالی مایعات گسترده نیاز است از لوله های با قطر های بالاتر به کار گرفته می شود که در شرایط و سفارشات خاص توسط تولید می گردد.

نحوه استفاده از پوشفیت پلی تک

بر خلاف لوله های پی وی سی یا پلیکا ، لوله پوش فیت نیاز به استفاده از چسب های شیمیایی جهت اتصال ندارند و اتصال بین اتصالات و لوله از طریق مایع روان کننده و اورینگ آببندی انجام می شود. این نحوه اتصال باعث تمیز شدن کار و کاهش هزینه های مصرفی در زمان لوله کشی فاضلاب می شود و علاوه بر این مدت زمان اجرای کار را کاهش می دهد. بر اساس استاندارد ها و گفته متخصصان درصد ضریب اطمینان لوله پوش فیت دیر سوز یا پوشفیت بی صدا از لوله های پولیکا بیشتر است که در شرایط حساس و محیط های مشکل ساز عملکرد مناسب تری را از خود نشان داده است.

جهت برش لوله پوش فیت نیازمند دستگاه برش لوله پوش فیت می باشد زیرا نیاز است تا لبه های بر کاملا صاف باشد تا کونیک شدن لوله به درستی انجام شود بنابراین حتما در زمان لوله کشی باید از دستگاه های مورد نظر استفاده شود. نحوه اتصال لوله پوش فیت سایلنت و لوله پوش فیت معمولی تفاوتی ندارد و صرفا جنس و ویژگی های لوله است که متفاوت می باشد. حدالامکان برای لوله کشی فاضلاب به دلیل حساس بودن سیستم فاضلاب ساختمانی به تکنسین ها و استادکاران سپرده شود و بدون تخصص و تجربه لازم هیچ اقدام خودسرانه ای را انجام ندهند.

نمایندگی پلی تک

بازرگانی صدرا مرجع اصلی فروش لوله و اتصالات در تهران و شهرستان ها و عامل فروش انواع لوله تک لایه ( لیست قیمت آذین لوله ، نیک بسپار ، یزد لوله ، بیست بسپار )، لوله پنج لایه ( لیست قیمت نیوپایپ ، سوپرپایپ ، بهتراشان ، ایزوپایپ ) و لوله پوش فیت فاضلابی ، یکی از نمایندگان فروش پوش فیت پلی تک در تهران می باشد . تمامی محصولات پلی تک در نمایندگی ما وجود دارد و در صورت نیاز امکان ارسال بار به مشتریان ممکن است. با توجه به تعداد بسیاری بالای کارخانه های سازنده و استفاده برخی از مجریان و مصرف کنندگان از برند های مختلف بازرگانی صدرا نمایندگی های دیگر این حوزه از جمله : نمایندگی لوله آذین ، نمایندگی نیک بسپار ، نمایندگی نیوپایپ ، نمایندگی بیست بسپار ، نمایندگی پوش فیت نیوفلکس ، نمایندگی پلی ران ، نمایندگی سوپرپایپ ، نمایندگی لوله وحید ، ماهان پلاست ، نمایندگی پلی تک ، نمایندگی بهتراشان و نمایندگی شودر را آماده نموده و امکان ارسال طیف گسترده ای از این محصولات در تهران می باشد.

‫5/5 (10 امتیاز )

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *