شیرآلات ساختمانی

ست شیرآلات شودر مدل اطلس

شیرآلات شودر مدل اطلس یکی دیگر از مدل های شیرآلات روکار شودر در بین بیش از 25 مدل ست می باشد. خرید شیرآلات همیشه یکی از راحت ترین کار ها برای تکمیل دکوراسیون خانه و محیط های اداری می باشد اما امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی و سازگاری المان با محیط دو چندان شده است، از همین رو تعداد مدل ها و برند های شیر آلات ساختمانی هم افزایش پیدا کرده تا انتخاب بر اساس سلایق مشتریان انجام شود. به جز تنوع و همگام سازی محیطی، مسئله قیمت شیرآلات ساختمانی مطرح می شود که تنوع بالا طرح ها ، تنوع بالای قیمت را نیز ایجاد نموده است تا فروش شیرآلات به راحتی صورت گیرد. شیرآلات اطلس ظاهری کاملا معمولی و متداول با شیرآلات اهرمی ابتدایی دارد و برای مکان های عمومی و صنعتی انتخاب مناسبی می باشد. جهت خرید این ست محصول شودر می توانید با مراجعه به نمایندگی شیرآلات شودر در مجموعه بازرگانی صدرا اقدام نمایید.

انواع شیرآلات شودر مدل اطلس

1.شیر ظرفشویی شودر مدل اطلس

شیر ظرفشویی کروم شودر مدل اطلس

در دنیای امروز به محیط و لوازم آشپزخانه اهمیت بیشتری قائل هستند و همین دلیل باعث گسترش ایده ها در صنعت های مرتبط به محیط آشپزخانه شده است. صنعت تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بخش شیرآلات سینک علاوه بر ست های موجود به صورت جداگانه و اختصاصی محصولاتی را تولید می نماید. ساختار ارگونومیک ، نصب علم دوش فنری ، رنگبندی گسترده و جذاب ، پاشش پودر آب و … از جمله مزیت های بیشتر شیرالات آشپزخانه نسبت به دیگر شیر آلات می باشد. شیر ظرفشویی مدل اطلس قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و قطعات تعویضی آن به راحتی در بازار یافت می شود.

2.شیر توالت شودر مدل اطلس

شیر توالت کروم شودر مدل اطلس

شیر توالت شودر مدل اطلس هم با توجه به بدنه و نوع اهرم تنظیم فشار و دمای آب ، فضای کمتری اشغال می نماید و جهت نصب در محیط های کوچک مناسب می باشد. نصب سریع و آسان این محصول، مزیتی است که دیگر نیاز به نصاب و یا تخصص خاصی ندارد و به راحتی این کار انجام می شود. استحکام کارتریج این شیر به قدری در تست های اولیه قابل اطمینان نشان داده که تنها قطعه مصرفی آن به شلنگ سرویس بهداشتی معطوف می شود و خیال شما از بابت خرابی تا چندین سال راحت نموده است. شاید ظاهر ساده این محصول مشتری چندانی را جذب ننماید اما قیمت و کیفیت آن قابل توجه می باشد.

3.شیر حمام شودر مدل اطلس

شیر حمام کروم شودر مدل اطلس

اولین مسئله ای که در انتخاب شیر حمام مورد توجه قرار می گیرد، فشار مطلوب آن است. در صورتی که شیر بتواند حداکثر حجم جریان آب موجود در لوله را به خارج انتقال دهد معیار مناسبی و قابل قبولی برای خرید می باشد که شیر حمام شودر این قابلیت و ظرفیت را به خوبی دارا می باشد. تمامی سر دوش های متحرک ، علم دوش کلاسیک و مدرن و تمامی علم های سیار به این محصول متصل می شود و به خوبی جوابگوی نیاز شما است. عدم رسوب پذیری تازل های سیلیکونی و داخلی مکانیزم قطعات شیرمخلوط و کاهش تاثیر لک پذیری بر روی بدنه با پوشش آبکاری مناسب از دیگر مزیت های این محصول می باشد. جهت آشنایی با انواع دوش حمام می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه نمایید.

4.شیر روشویی شودر مدل اطلس

شیر روشویی ثابت کروم شودر مدل اطلس

در صورتی که زمان و هزینه پرداختی شما مهم است می تواند خرید اینترنتی شیرآلات شودر را بهترین انتخاب در نظر بگیرید. بازرگانی صدرا یکی از بزرگترین نمایندگی فروش شیرآلات شودر در تهران می باشد که امکان انتخاب و مقایسه و صدور پیش فاکتور به قیمت روز را در اختیار قرار می دهد. مشاهده تنوع و رنگبندی هر کدام از شیرآلات در این وب سایت کاملا امکان پذیر می باشد. شیر روشویی اطلس در مدل ثابت بر روی میز های روشویی معمولی یا قدیمی به خوبی جئابگو است اما در صورتی که از سنگ روشویی مدرن یا سنگ های آنتیک استفاده می نمایید پیشنهاد ما دیدن ست شیرآلات شودر مدل تیفانی ، شیرآلات شودر مدل اسمارت ، شیرآلات شودر مدل بیزانس ، شیرآلات شودر مدل اپال می باشد.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل اطلس

رنگ کروم

شیرآلات شودر اطلس کروم

قیمت شیرآلات شودر مدل اطلس

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل اطلس

‫0/5 (0 امتیاز )