شیرآلات شودر مدل بیزانس

ست شیرآلات شودر مدل اسمارت

ست شیرآلات شودر مدل اسمارت را می توان جزء زیباترین مدل های شیر آلات شودر دانست و طراحی خاص و جالب آن چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می نماید. ساختمان ظاهری بدنه این شیر از تلفیق دو طرح فلت یا تخت و Curve ساخته شده است و این تلفیق ظاهری متفاوت ایجاد نموده است. طراحی انحصاری و زیبایی ماندگار مدل طراحی شده یکی دیگر از مزیت های این ست می باشد و همانطور که از نام آن پیداست شیر به شکل اسمارت (هوشمند) طراحی شده است و ظاهری کاملا پیچیده ای دارد. شیر الات بهداشتی و ساختمانی عموما در زمان اتمام لوله کشی و جمع بندی نهایی دکوراسیون ساختمان صورت می گیرد بنابراین باید مراقب بود تا هیچ گونه خط و خش بر روی بدنه آن ایجاد نشود. قیمت شیرآلات شودر در مدل های مختلف را می توانید با مراجعه به نمایندگی شیرآلات شودر و لیست قیمت شیرآلات شودر دریافت نمایید و سپس خرید خود را از طریق بازرگانی صدرا سفارش دهید.

انواع شیرآلات شودر مدل اسمارت

1.شیر ظرفشویی شودر مدل اسمارت

شیر-ظرفشویی-شودر-مدل-اسمارت

شیر ظرفشویی مدل اسمارت یا به اصطلاح شیر آشپزخانه، همراه با یک علم استیل آبکاری شده بلند مخصوص سینک های دو لگنه تولید می شود. کارتریج یا همان مغزی شیر از جنس سرامیک مقاوم می باشد که در صورت استفاده مداوم از آن دچار شکستگی یا خرابی نشود. پرلاتور کاهنده مصرف آب و قسمت آب پخش کن چند منظوره آن دیگر مزیت شیر ظرفشویی می باشد که سهولت در استفاده از آن را ایجاد نموده است. اگر به دنبال شیر آلات همسان و شبیه این مدل هستید می توان به مدل های : شیرآلات شودر مدل تیفانی ، شیرآلات شودر مدل تنسو ، شیرآلات شودر مدل باواریا ، شیرآلات شودر مدل مارینو و… اشاره نمود.

2.شیر توالت شودر مدل اسمارت

شیر کروم توالت شودر مدل اسمارت

شیر توالت مدل اسمارت شاید کمی از نظر ظاهری دلنشین نباشد ولی دسته اهرم تنظیم کننده فشار و دمای آب آن به دلیل کوتاه بودن با بدنه کشیده همخوانی نداشته باشد. اما شیار وسط این شیر کمی انعکاس نور را به زیبایی بازتاب می دهد و برجستگی و تورفتگی جالبی را برای کاربر به نمایش می گذارد که می توان نقطه عطف این ست دانست. شیر دستشویی با آبکاری کروم و بدنه تمام برنجی وزنی متوسط رو به سنگین دارد و خیال شما را از بابت مرغوبیت کالای مورد نظر به شکل کامل رفع نموده است. توجه داشته باشید که شلنگ همراه شیر الات در بسته بندی نمی باشد و می بایست به صورت جداگانه از  برند شودر تهیه نمایید.

3.شیر حمام شودر مدل اسمارت

شیر کروم توالت شودر مدل اسمارت

شیر حمام مدل اسمارت سازگاری بسیار بالایی با محیط دارد و تفاوتی از نظر محیط حمام در آن وجود ندارد. شیر حمام توکار شودر در ست های دیگر موجود است اما این مدل فقط شیرآلات روکار دارد. حتما در هنگام نصب از علم دوشی استفاده نمایید که همسان با مدل این شیر باشد و یکپارچگی را برای سرویس بهداشتی شما به ارمغان بیاورد. شیر دوش شودر کمی گیج کننده به نظر می رسد زیرا اهرم کنترل آب سرد و گرم آن در قسمتی راست بدنه اصلی شیر و محل خروج آب در قسمت چپ بدنه شیر تعبیه شده است که در مدل های معمولی در تمام موارد در قسمت ثقل بدنه یعنی وسط آن قرار گرفته است.

4.شیر روشویی شودر مدل اسمارت

شیر روشویی کروم پایه بلند شودر مدل اسمارت

شیر روشویی مدل اسمارت شودر به دو شکل روشویی ثابت و روشویی پایه بلند تقسیم می گردد. شیرآلات هوشمند اسمی می باشد که روی این مدل قرار گرفته که بلعکس ذهنیت عموم این شیر اصلا هیچ قابلیت هوشمندی ندارد و مانند شیرآلات کلاسیک و شیرآلات اهرمی معمولی عمل می نماید و دلیل این نام گذاری طراحی هوشمندانه است. کارکرد بلند مدت این شیرآلات ذهن هر مشتری را به خود مشغول می کند زیرا که تا چند سال نیازی به تامین مدل جدید نخواهید داشت. امکانات کامل این مدل نیز باعث شده تا قدرت انتخاب شما افزایش پیدا کند از بین شیرآلات قهرمان ، شیرآلات راسان و شیرآلات کی دبلیو سی این ست انتخاب نهایی شما باشد.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل اسمارت

رنگ کروم

شیرآلات شودر اسمارت کروم

قیمت شیرآلات شودر مدل اسمارت

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شودر ، لسیت قیمت شیر قهرمان ، شیر کی دبلیو سی ، شیر راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل اسمارت

‫0/5 (0 امتیاز )