شیرآلات شودر مدل بیزانس

ست شیرآلات شودر مدل اپال

ست شیرآلات شودر مدل اپال به عنوان طرح های جدید کارخانه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی شودر شناخته می شود. سبک و سیاق بدنه و فرم این ست مانند دیگر مدل های تولید شده می باشد و یکی از بهترین قیمت شیرآلات در تهران است که برای خرید شیرآلات ارزان می توانید از این گزینه یاد کنید. با توجه به اینکه در حال حاضر مجریان پروژه های ساختمانی سعی دارند تا معماری ساختمان خود را از حیث زیبایی و کارایی تکمیل نمایند بنابراین این محصول را به عنوان شیرآلات پس از اتمام لوله کشی استفاده می نمایند. بهترین شیرآلات ایرانی که در رقابت با این برند می باشد شامل شیرآلات قهرمان ، شیرآلات راسان و شیرآلات کی دبیلو سی می باشد. اگر قصد خرید این محصول به قیمت مناسب و تخفیف ویژه را دارید میتوانید با مراجعه به قسمت نمایندگی ها و انتخاب نمایندگی شیرآلات شودر بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. 

انواع شیرآلات شودر مدل اپال

1.شیر ظرفشویی شودر مدل اپال

شیر-ظرفشویی-بیزانس-شودر-طلایی

بهترین انتخاب شیرآلات ظرفشویی را خانوم ها می توانند انجام دهند زیرا بیشترین زمان ممکن در روز با آن مشغول هستند و میزان فشار آب خروجی ، نحوه پاشش آب ، چرخش و روان بودن علمک شیر ، رنگبندی و زیبایی ، ارتفاع علمک ، عدم لک پذیری و … برای آنها اهمیت دارد. شیرآلات توکار شودر جلوه بهتری نسبت به شیرآلات روکار دارد و سیستم و متعلقات لوله کشی اصلا نمایش نمی دهد که تمامی شیرآلات ظرفشویی به صورت تو کار می باشند. می توانید جهت آموزش نصب شیرآلات توکار شودر نیز به صفحه مقالات مربط به این موضوع مراجعه نمایید و توضیحات لازم را مطالعه بفرمایید.

2.شیر توالت شودر مدل اپال

شیر-توالت-بیزانس-شودر-طلایی

شیرآلات توالت شودر روکار بر طبق لیست قیمت شودر قیمت آنچنان گران و سر به فلک کشیده ای ندارد و به عنوان یک شیر میان رده از آن نام برده می شود. ظاهری ساده و همانند شیرآلات اهرمی قدیمی دارد و بخش های آن دارای ظرافت و پیچیدگی خاصی نیست و برای مشتریانی که ساده پسند هستند مناسب است. خرید اینترنتی شیرآلات شودر هم می تواند راهکار مناسبی برای بهینه سازی زمان و هم مقایسه بین محصولات باشد. رنگبندی این ست مانند تمامی مدل های محصولات این کارخانه از تنوع بالایی برخوردار است. حتما در نظر داشته باشید که در هنگام خرید شیر دستشویی، شلنگ توالت را هم خریداری نمایید زیرا در بسته بندی وجود ندارد.

3.شیر حمام شودر مدل اپال

شیر-حمام-بیزانس-شودر-طلایی

پس از فرآیند لوله کشی ساختمان و اتمام کاشی کاری و ریز کاری نوبت به دکوراسیون و نصب شیرآلات شودر می شود. نصب شیرآلات شیوه و روش پیچیده ای ندارند اما زمانی که شیر حمام را وصل مینماید باید علم دوش آن را هم متناسب با قرارگیری آن نصب نمایید. علم دوش هایی که قابلیت نصب بر روی این محصول را دارند به دو دسته علم دوش توکار شودر و علم دوش روکار شودر تقسیم می شوند که البته همین دو دسته هم دارای مدل های مختلفی نظیر تیپ یک تا چهار دیواری یا تیپ یک تا چهار سقفی می شود. برخی دوش های متحرک که با کمک شلنگ به شیرمخلوط وصل می شوند که به مدل علو دوش کلاسیک معروف است نیز برای نصب در دستری می باشد. جهت خرید دوش حمام می توانید به مقاله انواع دوش حمام در وبلاگ، مراجعه نمایید.

4.شیر روشویی شودر مدل اپال

شیر-روشویی-بیزانس-شودر-طلایی

شیر روشویی اپال شودر به دو مدل روشویی ثابت و روشویی زدرا تقسیم بندی می گردد. تفاوت این دو مدل قابلیت جا به جایی علمک آن است یعنی در مدل ثابت علم شیر به تنه متصل است و قابلیت جا به جایی در آن وجود ندارد اما در مدل زدرا با توجه به مجزا بودن علم امکان چرخش و جا به جایی محل خروج آب وجود دارد و البته اهرم باز و بسته کردن شیر هم از کنار باز و بسته می شود. باید همزمان با انتخاب کاسه روشویی شیر را هم انتخاب نمایید زیرا در هنگام نصب به دلیل متصل شدن از داخل باید قبل از نصب پایه شیر بر روی کاسه روشویی نصب گردد. لیست قیمت شیرآلات شودر و لیست قیمت ست اپال را می توانید از قسمت لیست قیمت ها مشاهده نمایید.  دیگر مدل های برند شودر عبارتند از: شیرآلات شودر مدل یونیک ، شیرآلات شودر مدل اطلس ، شیرآلات شودر مدل باروک پلاس ، شیرآلات شودر مدل اروپا و شیرآلات شودر مدل باواریا.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل اپال

رنگ شیری کروم

شیرآلات شودر اپال شیری کروم

رنگ کروم

شیرآلات شودر اپال کروم

قیمت شیرآلات شودر مدل اپال

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل اپال

‫5/5 (2 امتیاز )