شیرآلات شودر مدل بیزانس

ست شیرآلات شودر مدل باروک پلاس

شیرآلات بهداشتی بیش از چند دهه است که در مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا پس از  انجام فرآیند لوله کشی و اتمام ساخت و ساز های زیربنایی نوبت به نصب و استفاده آنها می گردد. ست شیرآلات شودر مدل باروک پلاس تنها مدل شیرآلات کلاسیک شودر می باشد، که به صورت اهرمی عمل نمی کند و مانند شیرآلات ایرانی قدیمی با مغری نیم دور یا تمام دور اهرم آن باز و بسته می شود. ست مورد نظر از لحاظ خرید شیرآلات جایگاه ویژه ای در بین مشتریان قدیمی دارد زیرا برخی هنوز به عادت گذشته از این مدل شیرآلات اشتیاق نشان داده و از آنها استفاده می نمایند. نمایندگی شیرآلات شودر بازرگانی صدرا به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های خرید و فروش شیرآلات شودر این محصول را عرضه می نماید.اگر خانه ای با بافت و دکوراسیون قدیمی دارید این مدل ست می تواند مناسب خانه شما باشد.

انواع شیرآلات شودر مدل باروک پلاس

1.شیر ظرفشویی شودر مدل باروک پلاس

شیر ظرفشویی طلایی شودر مدل باروک پلاس

همانطور که در تصویر می بینید بر خلاف کاربرد قدیمی و نوع عملکرد با مغزی برنجی، طراحی شیر ظرفشویی شودر مدل باروک پلاس کاملا متفاوت و خاص پیاده سازی شده است و نیمه تنه بالایی که شامل علمک شیر می شود مانند شیرآلات اهرمی می باشد. این تلفیق و ترکیب باعث شده در ظاهر دچار دوگانگی طراحی کلاسیک و مدرن شوید که همین عامل باعث زیبایی آن می شود. اگر هنوز با شیرآلات قدیمی ایرانی ررابطه خوبی دارید و مشتری پروپا قرص این محصولات هستید و همزمان می خواهید از شیرآلات لاکچری استفاده کنید، بهترین انتخاب گزینه حال حاضر می باشد که در بین بین محصولات این برند بهترین قیمت شیرآلات شودر را دارا می باشد.

2.شیر توالت شودر مدل باروک پلاس

شیر توالت طلایی شودر مدل باروک پلاس

فرم و حالت شیر توالت شودر مدل باروک پلاس جای کار کمتری داشته است و دست طراح محصول مورد نظر جهت ایجاد تغییرات و تلفیق آن با نمونه شیرآلات اهرمی قهرمان بسته بوده، بنابراین محصول ارائه شده بسیار نزدیک به مدل های معمولی می باشد. اما رنگ آبکاری شده آن به خوبی زیبایی را انتقال داده و بدنه آن را به خوبی از هرگونه ضعفی پوشش داده است. شلنگ توالت شودر هم می تواند با این ست کاملا یکپارچگی را به محیط سرویس بهداشتی شما ایجاد نماید. قیمت شیرآلات شودر 1401 را می توانید با مراجعه به صفحه لیست قیمت دریافت و مشاهده نمایید.

3.شیر حمام شودر مدل باروک پلاس

شیر حمام طلایی شودر مدل باروک پلاس

مهمترین اشکال شیرآلات قدیمی، خرابی یدک و یراق اهرمی این شیرآلات دوش بوده است زیرا پس از استفاده در مدت زمان کوتاهی دچار خوردگی و از بین رفتن پلاستیک داخلی آن می شده است در نتیجه باید جهت تعمیر هر چند مدت یکبار به تعمیرکار مراجعه نمود، که این ضعف در شیر حمام شودر مدل باروک پلاس پوشش داده شده و تمامی یراق های مصرفی برنجی یوده و به سختی دچار آسیب و خوردگی می شود که همین مورد خیال مشتریان را تا سالیان سال آسوده خاطر نگه می دارد. علاوه بر اینکه می توان علم دوش ثابت را وصل نموده می توانید از علم دوش های سیاز و متحرک به اصطلاح علم یونیک استفاده نمایید و محدودیتی جهت نصب از این بابت وجود نخواهد داشت.

4.شیر روشویی شودر مدل باروک پلاس

شیر روشویی زدرا طلایی شودر مدل باروک پلاس

طرح و شکل ظاهری شیر روشویی شودر مدل باروک پلاس کاملا مشابه شیر ظرفشویی همین مدل می باشد و تنها تفاوت آن در کوتاه تر شدن ارتفاع علمک پاشش آب آن است. نمونه های توکار در این مدل وجود ندارد و تمامی شیرآلات روکار می باشند. شیرآلات لاکچر روشویی های قدیمی را می تواند به طور کامل تغییر دهد و هارمونی محیطی جالب توجه ای را ایجاد نماید. بر خلاف شیر روشویی ثابت، این محصول امکان چرخش علم به صورت 360 درجه را دارد و شما می توانید، کاملا آزاد محل پاشش آب را تغییر دهید. ذکر این نکته لازم است، با توجه به عرض زیاد علم باید سنگ روشویی بزرگی را برای آن انتخاب نمایید.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل باروک پلاس

رنگ طلایی مات

شیرآلات شودر باروک پلاس طلایی مات

رنگ طلایی

شیرآلات شودر باروک پلاس طلایی

قیمت شیرآلات شودر مدل بیزانس

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل باروک پلاس

‫5/5 (2 امتیاز )