شیرآلات شودر مدل یونیک

ست شیرآلات شودر مدل ایمپرو

پس از مرحله لوله کشی جهت قطع و وصل جریان آب نیاز به نصب شیرآلات ساختمانی می باشد. شیرآلات ساختمانی از لحاظ کارایی هم برای زیبایی و هم برای عملکرد سیستم آبراسانی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو نیاز است که علاوه بر جنس و بدنه آلیاژ مناسب دارای ظاهر مناسبی باشد. شیرآلات از لحاظ برند، کارایی، ویژگی های ظاهری و عملکرد طبقه بندی می شوند ام به صورت کلی به دو دسته شیرآلات واشر دار و شیرآلات بدون واشر تقسیم بندی می شود. بازرگانی صدرا نمایندگی پرفروشترین شیرآلات و بهترین شیرآلات ایرانی را اخذ نموده است و محصولات شرکت های شودر، قهرمان، راسان، KWC را به صورت ویژه و با قیمت مناسب در تهران به فروش می رساند.

انواع شیرآلات شودر مدل ایمپرو

1.شیر ظرفشویی شودر مدل ایمپرو

شیر اهرمی از نوع کارتریجی

شیرآلات کارتریجی از نوع شیرآلات بدون واشر می باشد که عمل کنترل جریان آب توسط کارتریج ( مغزی شیرآلات اهمی ) انجام میشود. کارتریج یک قطعه پر اهمیت در شیرآلات اهرمی می باشد که از جنس پلاستیک می باشد و با قرار گرفتن یک اهرم در مرکز این قطعه ، امکان مسیردهی به جریان آب سرد و آب گرم را ایجاد می نماید. این نوع شیرآلات محبوبیت بسیار بالایی دارد زیرا کارتریج قطعه ای ارزان و با دوام است و به ندرت دچار رسوب گرفتگی و خراب می شود هم چنین میزان فشار آب را به راحتی می توان از این طریق کنترل نمود بنابراین با ویژگی های بیان شده شیرآلات کارتریجی شودر بهترین انتخاب برای این نوع از شیرآلات در کنار دیگر برند ها می باشد.

2.شیر توالت شودر مدل ایمپرو

شیرآلات توپی

یکی دیگر از انواع شیرآلات بدون واشر، شیرآلات توپی می باشد که عمل کنترل جریان آب توسط یک اهرم توپی شکل از جنس پلاستیک، فلز، چودن یا برنجی ساخته می شود. این نوع از شیر ها عموما در مسیر های اصلی جریان آب قرار می گیرند و آب کلی ساختمان به وسیله آن قطع و وصل می گردد . از لحاظ کاربردی بودن و عملکرد شیرآلات توپی به دلیل اصطکاک و فرسایش در مقابل آب دوام کمتری نسبت به شیرآلات کارتریجی دارند و در صورت استفاده مستمر به سرعت دچار خرابی می گردند. این نوع از شیرآلات به صورت مکانیکی عمل می کنند و با فشار بالا اهرم آنها به صورت 90 درجه چرخش می کند .

3.شیر حمام شودر مدل ایمپرو

شیر روشویی آبکاری شده با اهرم فشاری

شیرآلات فشاری از نوع شیرهای با واشر است که با اعمال نیرو با اهرم آن می توان جریان آب را راه اندازی نمود. این نوع شیرآلات در خانه ها و مکان های عمومی قدیمی بسیار مورد استفاده قرار می گرفت اما این نوع شیرها منسوخ شده و کاربرد چندانی در ساختمان ها و مکان های عمومی ندارد . بزرگترین مزیت آنها قطع سریع آب و جلوگیری از مصرفه بی رویه آب می باشد و مشکل بزرگ آنها خرابی سریع می باشد زیرا با اعمال فشار و نیروی بیش از حد باعث اصطکاک و خوردگی اهرم فشاری می گردد و به مرور زمان باعث آب دادن شیر می گردد. شیر های فشاری معمولا از جنس چدن و استیل می باشد زیرا این دو نوع در مقابل آب و ضربه تحمل بلاتری را دارا می باشند.

4.شیر روشویی شودر مدل ایمپرو

برش از قطعات یک شیر دیسکی

شیرآلات دیسکی یا به اصطلاح شیرآلات سرامیکی از دو دیسک ساخته شده است که می تواند جریان آب سرد و گرم را از هم تفکیک نماید و میزان فشار آب را زیاد و کم کند. این نوع شیرآلات در دسته شیر های مدرن قرار می گیرد و در معماری خانه های لوکس یا سبک مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین زیبایی این نوع شیرآلات نسبت به کارایی و طول عمر آنها ارجحیت دارد. جنس شیرآلات دیسکی، سرامیکی می باشد و در کاسه روشویی همخوانی و جلوه بهتری دارد. طریقه نصب و راه اندازی آنها هم کمی سخت تر می باشد و درگیری بیشتری نسبت به دیگر شیرآلات بیان شده دارد.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل ایمپرو

رنگ کروم

شیرآلات شودر ایمپرو کروم

رنگ کروم مات

شیرآلات شودر ایمپرو کروم مات

رنگ طلایی

شیرآلات شودر ایمپرو طلایی

رنگ طلایی مات

شیرآلات شودر ایمپرو طلایی مات

قیمت شیرآلات شودر مدل ایمپرو

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل ایمپرو

در این دسته بندی پستی یافت نشد.
‫0/5 (0 امتیاز )