شیرآلات شودر مدل لوکا

ست شیرآلات شودر مدل لوکا

امروزه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی جزء تجهیزات و ملزومات ضروری هر محیط فعالیتی می باشد که نقش دو عامل زیبایی و کارایی را برای مصرف کننده ایفا می نماید. شیرآلات علاوه بر کاربرد خاص و ویژه ای که دارند و هر کدام بسته به نوع و رنگ در محیط های مختلفی استفاده می شوند، بر اساس رنگ هم زیبایی آن محیط را به نمایش می گذارد. ست شیرآلات شودر مدل لوکا یکی از این نوع ملزومات می باشد که علاوه بر زیبایی که طراحی خلاقانه و بی نظیری دارد با مکانیزم سیستم داخلی آن بسیار کاربردی است. بازرگانی صدرا به عنوان نمایندگی شیرآلات شودر تمامی محصولات این شرکت را اعم از مدل و رنگ دسته بندی نموده و به فروش می رساند. دیگر مدل های ارائه شده توسط این نمایندگی شامل: شیرآلات شودر مدل تیفانی ، شیرآلات شودر مدل بیزانس ، شیرآلات شودر مدل یونیک ، شیرآلات شودر مدل ایمپرو می باشد.

انواع شیرآلات شودر مدل لوکا

1.شیر ظرفشویی شودر مدل لوکا

شیر ظرفشویی شودر مدل لوکا مشکی طلا

شیر ظرفشویی شودر مدل لوکا از زیبایی خاصی برخوردار است و دارای انواع مختلفی می باشد. برخی از این شیرآلات ظرفشویی دارای پایه بلند و با ارتفاع بالا می باشد تا در سینک های عریض به راحتی استفاده شود، همچنین برای سینک های کوچک هم مدل کوتاه آن طراحی شده است. از نظر کاربردی برخی از مدل های این ست به صورت دو منظوره نیز ساخته می شود بدین معنا که شیر های دو منظوره برای تصفیه کننده آب و آب شهری استفاده می شود و یا برای دکوراسیون های جزیره ای به شکل 360 درجه چرخش با قابلیت علم فنری هم طراحی شده است. با توجه به ظاهر آشپزخانه و اهمیت اکثریت مشتریان بر زیبایی و یکپارچگی این قسمت از خانه سعی شده است تا این ست به شکل هوشمندانه ای قالب بندی و آبکاری شود و در عین حال رنگبندی فوق العاده متنوعی دارد.

2.شیر توالت شودر مدل لوکا

شیر توالت شودر مدل لوکا مشکی طلا

بی شک انتخاب شیرآلات برای برخی از مشتریان به راحتی انجام می شود اما اگر به دنبال دیزاین صحیح و بی نقص محیط سرویس بهداشتی خود می باشید یا به دنبال کاهش مصرف آب هستید بهتر از کمی تامل نمایید و با مقایسه بین شیرآلات موجود در بازار بهترین انتخاب را انجام دهید. شیر توالت شودر مدل لوکا به عنوان یک پیشنهاد از جانب می باشد چون هم ظاهر قابل توجهی دارد و هم با استفاده از پرلاتور کاهنده مصرف آب که در هنگام خروج، هوا و آب را با یکدیگر ترکیب می نماید و باعث می شود بیشترین میزان فشار آب با کمترین میزان مصرف ایجاد شود. دیدگاه دیگر در خصوص جنس، رسوب، آلودگی یا طول عمر این ست می باشد که از این نظر تمامی استاندارد های لازم رعایت شده است. حتما در هنگام خرید شیر های توالت، شلنگ توالت هم رنگ با جنس مرغوب نیز خریداری نمایید زیرا در بسته بندی های آنها وجود ندارد.

3.شیر حمام شودر مدل لوکا

شیر حمام شودر مدل لوکا مشکی طلا

از آنجایی که در محیط حمام میزان بخار آب زیاد است و در هنگام استحمام به صورت مکرر آب بر روی شیر حمام جاری می شود، بنابراین این نوع شیرآلات با قابلیت ضد لک و مقاومت بالای حفاظت رنگ تولید می شود. یکی از مهم ترین مولفه های شیر های حمام مدل لوکا جنس متعلقات شیر دوش می باشد. یدک دوش باید از جنس برنج با آلیاژ مرغوب باشد زیرا به صورت متعدد استفاده می شود و در عین استفاده دوام بالایی داشته باشد. قیمت شیر حمام به نسبت دیگر ست ها گران تر می باشد. معمولا پس از اتمام لوله کشی لوله تک لایه ( برند آذین لوله ) یا لوله پنج لایه ( برند نیوپایپ ) نصب شیرآلات انجام می شود که ترتیب مشخصی برای هر قسمت مشخص نشده است.

4.شیر روشویی شودر مدل لوکا

شیر روشویی شودر مدل لوکا مشکی طلا

شیر روشویی شودر مدل لوکا در دو نوع پایه بلند و پایه کوتاه ساخته شده است که شیر های پایه بلند برای روشویی های کلاسیک که اندازه کاسه روشویی با قطر زیادی دارند استفاده می شود و برای روشویی های بسیار کوچک که در محیط های کوچک استفاده می شود از شیر روشویی پایه کوتاه به کار می رود. در قسمت انتهایی خارج کننده آب یک پخش کننده یا به اصطلاح فشارشکن وجود دارد که از جنس برنج است. متعلقات وصل نمودن شیر به کاسه نیز داخل بسته بندی قرار داده شده است. در اکثریت مواقع رنگ سنگ روشویی از جنس سرامیک و به رنگ سفید می باشد بنابراین جهت انتخاب رنگ شیر روشویی و کاسه روشویی باید دقت لازم را داشته باشید تا یکپارچگی لازم دکوراسیون ایجاد شود.

رنگبندی شیرآلات شودر مدل لوکا

رنگ کروم

شیرآلات شودر لوکا کروم

رنگ مشکی طلایی

شیرآلات شودر لوکا مشکی طلایی

رنگ طلایی

شیرآلات شودر لوکا طلایی

رنگ شیری طلایی

شیرآلات شودر لوکا شیری طلایی

قیمت شیرآلات شودر مدل لوکا

جهت دانلود و مشاهده لیست قیمت شیرآلات شرکت های شیرآلات شودر ، قهرمان ، کی دبلیو سی ، راسان و دیگر شرکت ها می توانید به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و تمامی محصولات را به پیشنهادات ویژه از بازرگانی صدرا خریداری نمایید.

نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر

بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی فروش انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در استان تهران می باشد که توانایی تامین و آماده سازی محصولات پروژه های مسکونی و تجاری را دارا میباشد. جهت مشاهده و بررسی نمایندگی های مورد نظر به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

محصولات شیرآلات شودر مدل لوکا

‫5/5 (1 امتیاز )