مهره ماسوره دو سر جوش آذین

مهره و ماسوره دو طرف جوش آذین 

شرکت تولید کننده : شرکت آذین لوله سپاهان _ گروه صنایع گیتی پسند

دسته بندی : لوله و اتصالات آذین

وضعیت : موجود در انبار _ سفارش حضوری و تلفنی

5/5

کاربرد : اگر یه طرف، لوله که به صورت ثابت قرار گرفته را A  در نظر بگیرم و یک وسیله یا لوله یا هر شئ دیگری که قابلیت جدا شدن و تغییرات را داردو به صورت ثابت نیست را B  در نظر بگیرم، مهره ماسوره وظیفه اتصال بین A  و B  را بر عهده دارد.

شیوه استفاده : ابتدا میبایست ماسوره را به قسمت ثابت لوله جوش بدهیم و مهره هم به سر لوله یا وسیله متحرک متصل کنیم، و سپس مهره ماسوره را برای چفت شدن هر دو به یکدیگر متصل نماییم.

توضیحات : مهره و ماسوره دو طرف جوش آذین به عنوان رابطی عمل میکند که این امکان را ایجاد مینماید تا بتوان در صورت تغییر یا اصلاح لوله کشی بتوان از طریق مهره ماسوره اتصال دیگری را اعمال نمود. این اتصالات در دسته لوله تک لایه قرار می گیرد.

داخل مهره و ماسوره یک واشر تخت وجود دارد که باید با دقت کامل جهت آب بندی بین مهره و ماسوره قرار گیرد تا فشار آب از بین درز موجود خارج نشود.

در بررسی قیمتی با توجه به استفاده نشدن بدنه برنجی و تمام پلاستیکی بودن ارزان میباشد و به نسبت مهره و ماسوره بوشن فلزی آذین که یکی از گرانترین اتصالات آذین میباشد هم پرکاربرد و هم استفاده آسانی دارد .

پیچ به پیچ بستن و در بعضی مواقع نبستن نوار تفلن باعث میشود تا امکان آببندی نشدن و نشت آب بیشتر شود بنابراین در زمان اتصال همواره به این موضوع دقت لازم را داشته باشید .انواع محصولات شامل سراهی سه کنج آذین و بست لوله زوج آذین .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *